Monday, April 2, 2018

Noul din noi

Totul e trecator..Lumile s-au transformat pina au devenit altele..Spatiile s-au intins, ca apele, peste plajele neumblate..Lumina a inundat spatiile, si locurile s-au asezat calme, peste vidul confuz de dinainte..
Am ramas iar singur, de veghe..Echipajul s-a dus in recunoastere pe planeta descoperita de curind..Sint doar eu pe nava asta mare cit o planeta..Practic nu am nimic de facut, totul e automatizat, iar eu pot sa dau ordine computerului doar in cazuri de decizii majore, cind se intimpla ceva periculos..Acuma toate sistemele functioneaza normal..Sint liber, pot sa fac orice, sa ma duc oriunde pe nava..Sint tentat iar sa-mi pun un vis, ca atunci, cu multe amintiri proaspat scoase din memorie..Sint mai bune visele ca simularile holografice, desi se spune ca te imbatrinesc mai repede, ca traiesti mai intens..Dar macar simti ca traiesti, si asta e cel mai important, ca si asa viata asta e anosta in aparenta ei frumusete si unicitate..Ce vis sa-mi iau din cele 1 miliard disponibile, de la aventuri, explorari, amoruri, ET, si cite altele? Ma intorc iar la amintirile mele, ca acolo e cel mai confortabil, si cald.. Desi m-am cam plictisit de ele, ca se repeta, si le stiu pe de rost..Pacat ca am maturitatea de acum, si nu mai sint asa naiv..Ce frumos ar fi fost sa ma intorc in trecut cu totul, sa fiu eu exact ca atunci..Eh, nu cred ca e bine, ca atunci visam sa stiu multe, si vroiam sa fug in viitor, cind eram matur.. Asa e, am cautat tot timpul ce nu aveam, si asta fac si acuma..Mai bine ma culc si las creierul sa-si faca visele lui proprii..Poate nu ma trezeste nimeni din somn..De fapt nu mai conteaza, ca si asa de miine intru in alta viata, care nu stiu cum va fi, dar va fi..Poate va semana izbitor cu asta de acuma..Sau poate va fi un inceput de drum nou, spre cine stie unde..Pina atunci am sa dorm..Si, ce va fi, va fi..

No comments:

Post a Comment