Monday, September 1, 2014

Intilnire de gradul 3

O iubire e o intilnire de gradul 3 intre doua fiinte cu psihologii pe cit de diferite, pe atit de complementare.. Si pe cit e de aparent accesibila, pe atit de grea de dus, iubirea, cu toate cite le presupune..Pentru ca e si socanta, instabila, misterioasa, pe cit e de implinitoare pentru suflet..E o combinatie de atitea agonii si extazuri, cite pot fi..E cea mai grea sarcina din lume, pe care o duci, pentru ca iti aduce si iluminari divine.. Sigur, trebuie sa fii si capabil sa duci cu tine toate astea..Si sa o poti intretine, asa..
Un barbat e un om imediat, concret, un mic inginer care gaseste solutii calculate..O femeie e un suflet pur, pasional, o sensibilitate aparent de neinteles..O femeie e o incarcatura de viata care exista prin elaborari de trairi..Pentru ca ea isi traieste o existenta atit de fina, si de subtila..E sensibilitatea care ne inconjoara atit de mult, si ne face atit de bine..
Cred ca noi, sintem oameni suflet, si oameni gind..Care ne mai amestecam, uneori, fiintele..
Ma gindeam uneori, ca am trait atitea in viata asta, si am reusit sa inteleg atitea..Ba chiar m-am simtit atit de bine cind mi s-au intimplat toate..Dar sufletul femeii mi-a ramas un mare mister..Aici m-am blocat, pentru ca recunosc ca nu am reusit vreodata sa ma apropii de subtilitatea sufletului ei..E mult, ea e altfel, si eu nu ma pricep sa incerc..E atit de mult..
O iubire e un contact intre 2 extraterestri:)) Amindoi veniti de pa alte planete..Si, care, se intilnesc, asa, aici, din intimplare, pe o planeta mica si albastra, si care se mai cheama Terra..

No comments:

Post a Comment