Friday, September 5, 2014

Eu si ei

Da, si toamna asta are multe..Cel putin pentru mine..Cred ca o sa-mi caut alt job..Ca ala de dinainte nu a functionat asa cum ar fi trebuit..Asta e viata..Dar ce mizerie, totusi..Azi dobitocii aia de acolo reuniti au concluzionat ca nu mai trebuie sa continuam, pentru ca, sau pentru ca..Si nu e ca nu-s eu profesionist, ci ca-s ei altfel, si eu sint altfel, si relatiile intre noi nu sint cum ar trebui..A, bun, ca ei pot sa inventeze orice, pentru ca drepturile lor sint mai mari ca ale mele..
Ce lume..Ma uitam la ce reactii au ei, asa, in mare..Daca nu le place moaca ta esti out, nu conteaza cit de bun esti, si ce poti face pentru ei..Si decizia asta apartine unui simplu bou, cu mii de clase sub tine..A unui amarit care, daca te vede ca ii poti declasa pe cei mai multi, decide sa te scoata din sistem..
Mie mi-a fost scirba dintotdeauna sa am de-a face cu animale de genul asta, si cind a trebuit sa o fac am facut-o cu infinite restringeri..Mi-e o sila de nespus sa incerc sa-mi mai amintesc de contactul cu primatele astea..E dezgustator, si dezonorant, pe cit e de stupid..Ce infinita mizerie venita din locuri total diferite..Desi credeam ca lucrurile pot fi altfel daca..Mizeria e aceeasi, peste tot, chiar daca pare a fi altfel..
Acuma tre'sa-mi caut alt job..Asta e..Pentru ca asa a decis o maimutza cu aparentze umane..Bai ce timpenii ai de infruntat in scalimbaiala asta..Te amesteci cu porcii, te halesc..Ca doar n-o sa fie invers, ca sa invete ei sa te aprecieze, pentru ca na, ei au friiele, si deciziile..
Azi am ajuns acasa cam confuz..Asta dupa ce le-am facut niste proiecte pe care n-or sa le faca ei in 1000 de ani..Ca cica n-am fost suficient de rapid..Bine, asta e praf in ochi..Ca la ce prosti sint, normal ca nu vor face nimic complicat, ca mintile lor is simple..Si daca tu faci ceva, pentru ei, iti vor gasi nod in papura, pentru ca nu-i duce mintea la mai mult..Dar ce mizerie, totusi..Ca porcarie sa ti se faca, dupa toate..Ca ei au standardele lor, iti dai seama ca-s niste animale abrutizate care habar n-au pe ce lume traiesc..Dar au drepturi mai multe ca tine..
Eu nu incetez sa ma mir cum de pot ei sa iti faca atitea..Si tu, ca inginer onest nu poti face absolut nimic..Mi-e asa o sila de tot ce ei pot, pentru ca le e permis..
Mie mi-au spus, ca, gata, asta a fost..Asa, simplu..Dupa cite proiecte am facut pentru ei, si toate au functionat..Ce sa le fac la maimutele astea? Nu am ce..Si eu o sa-mi caut alt job..Pentru ca in fata societatii astia sint mai importanti..Astia au banii multi, si puterea, data de guvern..Pentru ca platesc mai multe taxe ca mine..Acuma, daca eu as avea suficienti bani ca sa platesc multi avocati, si sa-i dau in judecata, cum ar fi? Poate tot ca ei, pentru ca sint suficient de smecheri, si stiu sa se acopere..
Traim in secolul asta nefericit, pentru noi..
Sa fiu sincer, mi-e asa o sila, dar nu am puterea lor..Ei decid orice, si noi raminem un fel de sclavi pe plantatiile create de ei..Ca ei au toate deciziile..As fi vrut sa ma nasc in alt secol..Ca asta e absolutamente stupid si cretin, in toate..

No comments:

Post a Comment