Saturday, September 6, 2014

Uimiri si neintelegeri

Cica cine poate, face; cine nu poate sa faca, ii invata pe altii (asta nu se refera la profesori pentru ca ei sint super-profesionisti si super-educati ca sa educe), iar cine nu poate sa faca, sau sa ii invete pe altii, conduce..
Oho, cit adevar, mai ales in ultima parte..Ce diferentza uriasa intre energia, capacitatile si rezultatele profesionistilor, si cele ala unora care conduc..Desi aia care conduc iau cel mai mare salariu, au cele mai bune conditii de viata, si se dau cei mai cunoscuti..Ce ironie, totusi..O ironie care pe mine m-a costat multe chestii nasoale, ca sa am de-a face cu asa specimene, si sa suport consecintele..Astia din specia asta au o gindire rigida, sint reci, seci, si perfect cretini..Parca-s din cu totul alta ramura a lui homo sapiens sapiens.. Sint complet diferiti, au evoluat pe o ramura separata a fiintelor rationale..
Si mai e de vina si criza asta economica care ne-a terminat pe toti, pentru ca multe au luat-o razna complet, parca..In fine..E cum e, incercam sa ne adaptam, dar e uluitor de ciudat absolut tot..Ciudat spre sinistru adica..
Dar, concret..Eu am fost angajat pe perioada de proba, adica 3 luni; salariul bun, compania mai mare, oamenii aparent dragutzi..Ce a urmat a fost asa: programul cu care lucram, Inventor adica, e cel mai prost, si de nefolosit, pentru ca te blocheaza de multe ori, si functioneaza si haotic si, parca, impotriva ta..Bun.. Apoi, mi s-au dat de facut modele care aveau nevoie de multa elaborare, grele, cu tone de rutina uneori in ele, la care iti trebuia un timp sa te gindesti cum dracu sa le faci..Dar le-am facut..Si din ce am vazut, mi le dadeau mie, pentru ca ei nu stiau sa le faca, de asta nu ma indoiesc..Bun, si am facut si desenele, toate bine elaborate, toate au functionat perfect..TOATE..Pentru ca daca ar fi fost macar unul la care sa gresesc, clar ma zburau..Ei aveau dreptul sa greseasca, ca doar erau de-ai casei..Aici fac o paranteza; cita gindire rigida si cit ego umflat absolut nemeritat la foarte multi..Cit de multi prosti, totusi, pe functii mari..Si asta la patron..Adica ala ori nu stia de ei, ori ii tolera ca asa considera el ca e bine..Treaba lui, ca el ii plateste, pina la urma..Da, ciudat de tot..O lume un pic pe dos..Ma rog..Buuuun..Si, dupa toate cite am facut, ieri am avut o discutie cu ala care e sef la engineering, care, acuma, dupa ce am vorbit mi-am dat seama ce cretin e de fapt, mi s-a transmis ca blabla, ca au durat mult designurile, ca se incheie contractul meu..Eu l-am rugat sa-mi dea exemplu de proiect care a fost lung..Bineinteles ca n-a stiut, ca nu m-a verificat nimeni ce am facut, dar ca asa i se parea lui..Asa ca, despre ce vorbim, totusi..
Sint prea multi prosti in pozitii cheie, si asta e deprimant, pentru ca ala te "analizeaza" si decide sa te dea afara daca nu-i place de tine, oricine ai fi..
Sinistra treaba, de asta am tendinte spre depresie..Nu din cauza mea, cit din cauza lor..Bine, nu imi fac iluzii ca se vor schimba opticile asa rapid..Dar nici sa fie lasati sa ia decizii importante niste fiinte de astea, cum spuneam, la limita umanului..Ca nu e conform cu ideea de civilizatie..
Bine, ianinte sa plec, mi-am strins toate lucrurile din birou, am dat mina cu-colegii, si le-am urat weekend placut..Desi, la cite mizerii mi s-au intimplat din cauza lor, oho..
Acasa, cind am ajuns, m-am imbatat un pic, si m-am culcat, ca eram in stare de soc..Azi dimineata eram mai bine..Dupamasa si mai bine..Deja incep sa-i uit, si asta e un semn ca ma insanatosesc..
Ce imi ramine in minte e ca, din toate, oamenii ma uimesc cel mai mult..Pentru ca nu inteleg, si totusi, continua sa fie promovati pe anumite posturi..Cheie, de multe ori..

No comments:

Post a Comment