Friday, September 5, 2014

Acum

Da, si toamna asta are multe..Cel putin pentru mine..Cred ca o sa-mi caut alt job..E o mizerie asa ca cum n-ar fi fost..Fi-mi-ar scirba de toti, si toate..
Sint o frunza in vint..La ce sa mai cred ca ceva ar putea fi altfel..
Ma simt ca si cind toate pina acuma au fost o pacaleala sinistra..E atit de scirbos si iremediabil toata netrebnicia asta universala..Ma doare stomacul de atita mizerie cit a trebuit sa consider a fi realitate acum..
Nu mai stiu cine sint, si ce pot a fi..Pentru ca aia pare ca mi-au conturbat tot sensul existentei mele, pe moment..
Cum dracu sa mai poti simti ca esti fiinta umana cind aia par a fi desprinsi din filme dintr-o alta lume?
Imi venea sa-i scuip pe toti, si sa-i injur, pentru ca altceva nu meritau, sincer..Ce rahat de fiinte erau ei insisi.. Dar vezi, ca tre'sa-i tratezi ca pe oameni..Pe ei, mizeriile alea care existau pentru ca se defineau ca fiind parte din compania aia, sau aia..Si eu depindeam de ei, vezi bine, nu ei de munca mea..
Iti pui miinile in cap sa simti toate astea..Azi am avut senzatia ca traiesc intr-o realitate paralela, in care eu nu puteam decit sa accept orice mi-ar fi spus ei, ca si cum as fi fost un sclav fara nici un drept..Asa e aici, in lumea asta a libertatii totale, si a fagaduintei..Fi-me-ar scirba de toti cretinii carora li s-a dat putere de decizie..In secolul XXI nu in altul..Ce animale ne decid soarta, e rusinos pentru rasa umana!!!
Acuma o s-o iau de la capat cu cautarea unui job..Asta e..Azi cind am ajuns acasa am baut serios, ca sa ma imbat, si sa nu mai stiu de mine..Tu iti dai seama de ce traiesc eu?..Si ce sa fac sa imi fie mai bine?..

4 comments:

  1. Uita-i pe nemernici, cauta-i direct pe clientii lor, arata-le ce poti!
    Capul sus, numai tu poti schimba situatia asta, totul sta in puterea ta, in mintea ta!

    Gabi

    ReplyDelete
  2. Da, ii uit cit pot de repede, ca nu prea merita sa ma enervez, dar asta-i viata, te ciocnesti de ei..Daca ar incepe sa apara mai multe joburi alta ar fi treaba, ca daca nu mi-ar conveni unii as pleca la altii, dar inca nu e piata refacuta complet..E un boom de alte joburi, vad ca sint ceva oferte, asta e bine..Le arat eu lor!:))

    ReplyDelete
  3. Speram ca reusim sa le demonstram ca meritam muuuuult mai mult:)

    ReplyDelete