Friday, September 26, 2014

Lista fericirilor

Cel mai frumos e sa te gindesti la ceva, sau sa iti imaginezi..Sa lasi in minte sa curga toate imaginile posibile, si sa te uiti la ele ca la un film care nu a fost facut inca..Sa iti aduci singur clipele de liniste, si cele de fericire.. Tu singur, fara sa te ajute nimeni, si nimic..E posibil, pentru ca avem in noi toate instrumentele necesare.."Decit" ca nu le folosim..Sau nu stim sa le folosim..
Ma gindeam la citi oameni sint pe care nu-i cunosc, si la cite prietenii  ar fi fost posibile, daca..Poate ca asa e viata, are limitarile ei destul de mari, si de multe..Pentru ca sint si amintiri pe care nu le am, desi as vrea..Dar ele nu exista..Care ar fi putut fi muuult mai mari, si muuult mai frumoase, decit orice am acuma..
Asta e, depindem de ce am trait, de experientele pe care le-am avut, de oamenii pe care i-am intilnit, chiar daca nu ne convine..Depindem de trecutul ala in care toate s-au intimplat asa, si nu altfel..Desi poate ar fi fost cu mult mai bine sa..Bine, acuma nu tre'sa bocim, sau sa ne invinovatim, sau sa injuram..Tre'sa stim sa constientizam, sa acceptam, pentru ca asta ne ajuta sa ne impacam cu insine noi..
Dap, si uite asa evoluam, ajungem maturi, si intelepti dupa atitea cite am trait..Privim inapoi cu bunavointa, si imprejur cu scepticism..Si ne inconjuram de partea frumoasa a trecutului cind prezentul e urit..Asta ne ajuta cel mai mult..Putem sa ne facem o lista cu cu oameni frumosi intilniti, cu iubirile traite, filmele, cartile care ne-au impresionat, evenimente deosebite, etc etc..Si sa pastram lista intotdeauna la indemina, in orice moment al vietii, ca pe un colac de salvare..Pentru ca nu se stie cind vom avea nevoie..

No comments:

Post a Comment