Saturday, September 6, 2014

Eu si

Am mai revazut unele chestii in care m-am regasit..Ca de exemplu aici https://www.youtube.com/watch?v=BsCqSMGu6O4
Si eu sint din generatia asta, care a crescut asa, in felul asta, in conditiile astea..Si care a simtit asa, preluind din mers tot, si devenind asa, cumva..Sigur, eu am devenit mai technic, pe urma, dar sint format in vremurile alea, in care lumea dimprejur era asa, si iti cerea sa devii doar ceva anume, iar tu, cel mic si fara discernamint, incercai sa devii, pentru ca asa ti se impunea de social..
Si acuma ma mai gindesc la cum era atunci, si daca, dupa toate, eu chiar am reusit sa devin ceva cerut de lumea aia, sau ceva ce simt ca mi-ar fi trasat de destin..E mult de spus, pentru ca si eu sint o fire in calea tuturor lumilor astea..Un puf in vinturile tuturor trecerilor..Un om, ca un om, care merge pe un drum nestiut.. Ca si tine, pina la urma..Pentru ca semanam:)
Ah ce bine ar fi sa-mi pot depasi conditia, si sa zbor asa, fara griji..Sa scap de toate..Sa planez uitind de orice..Asa..Ca si cind as simti ca tot ce a fost e o amintire uitata

No comments:

Post a Comment