Saturday, September 6, 2014

Viitoruri posibile

 In posturile de dinainte trebuia sa-i injur serios pe aia, pe toti, ca toti sint parte la tot..Dupa parerea mea, toti la fel de primitivi, formati asa, si functionind asa, desi..In fine..Mi-e sila de tot ce a fost..Oare de ce a trebuit ca sa ii intilnesc? Si de ce eu, adica ce vina am sa mi se intimple chestia asta?
Bai, nu stiu..Mie imi place designul serios, si bine facut..Ba chiar imi place acel design care cere multa cunoastere, si gindire, dupa care sa fie bine construit matematico-inginereste, pentru ca asta e, na..Si designul ala editabil, facut corect, nu porcariile unor timpiti..Sa avem pardon..Nu ne comparam cu needucatii care fac chestii la plesneala..Ca avem standardele noastre, si nu ne comparam cu toti neinitiatii..Oricit de arogant ar parea sa sune, nu e, e doar o mindrie personala pina la urma..Asa..
Ca sa faci design e o arta, pentru ca cere foarte mult, din toate..Si e o mare satisfactie cind vezi ca iti reuseste..E foarte modern, trendy, si tot..Problema e ca designerii nu sint vazuti prea bine de social, decit in unele situatii..Rare..
Ceva mai absurd pare sa nu existe pentru secolul asta al exploziei noului..Dar io-te ca e..Sigur, acuma sint vazuti bine astia cu programarea..Na, e vremea lor, foarte bine, da asta nu inseamna ca ailalti sa fie priviti asa, mai dubios, pentru ca in conceptia inginereasca sta lumea de miine..Dar, na..
Stam si ne minunam..Eu n-am dus-o pe roze niciodata..am avut bani pentru o viata decenta, dar nimic mai mult..Desi cred ca meritam, oho..Ce diferentza intre joburi..Toti bugetarii o duc perfect, cu bani platiti din taxele mele, pe cind astia particulari abia rezista, adica astia care produc, de fapt..
Ma gindeam de multe ori sa ma reprofilez..PE orice, nu stiu..Pentru ca sint suficient de inteligent sa reusesc intr-o alta varianta de job..Dar mi s-a parut ciudat..Habar n-am..Parca tot ceva artistic as incerca, ca mi s-a acrit cu ingineria..Sa fac si io ceva pe care sa dea lumea bani..Nu stiu ce, tablouri..Cred ca o sa incep iar cu tablourile, ca imi pare rau ca le-am abandonat..Dar, vor veni..Cit de curind..Si, de acolo, mai vedem..

No comments:

Post a Comment