Monday, September 1, 2014

Anotimpuri cu inceputuri

Imi vine sa rid, asa mult de tot, sa ma tavalesc pe jos, sa ma ridic rizind, si sa ma apuc sa dansez asa de nebun, pe strada..Tu realizezi ce ni s-a intimplat, de fapt????
A venit septembrieeeeeeeeeeeee..Gata..E aici..Iti dai seama ca am intrat cu amindoi bocancii in toamna calendaristica????? Ai de mine, e evenimentul anului..E iar..Septembrie..
Am emotii, de parca as incepe iar scoala..Mi-e frica iar de toate, si ma simt ca si cind am uitat sa mai fiu eu, ala care eram, sau ceva..Cind am vazut ca postul de dinainte e pe 1 septembrie era sa cad de pe scaun.. Adica prima zi, cea mai de inceput, de toamna..Baaaaaaai, e toamna iar, si eu iar sint cu gindurile pe aiurea.. E timpul sa ma adun, sau sa fac ceva, sa spun, sa simt, habar n-am, dar e musai, nu se poate sa vina septembrie si sa nu-l intimpin cumva..
Asta e semnul ca vara s-a dus, si ca si noi am mai imbatrinit cu ceva anotimpuri trecute..Pentru ca de acuma incolo e oficial si iremediabil si irestibil, si incomensurabil, TOAMNA..A venit..E aici..Danseaza pe strazi.. Ne priveste cu ochi mari, si priviri fixe, pentru ca ea e o regina neincoronata a starilor noastre ce vor veni..
Domnul Septembrie e sprijinit de doamna Toamna..Un cuplu, ce sa zic..Se merita..Ca s-au adunat ca sa ne dea noua tuturor un semn ca gata cu fericirile..Gata cu toate..Pentru ca e vremea sa ne adunam mintile, si sa fim mai responsabili..S-a dus vacantza, libertatea, si toate visele noastre de fiinte instabile..Gata..E vremea revenirilor la seriozitate, si la cotidianul sec, si intransigent..
Hm, iar ne intoarcem la ce am trait..Iar adica sa revenim la lectii, teme, ascultari..Sa revedem iar figurile reci ale profilor care ne mai povestesc chestii care trebuie intelese..Iar efort, ginduri, si lumea dimprejur..
De fapt prima zi e mai grea, ca pe urma e mai bine..Da lasa ca vine ea vacantza de iarna..Si sa vezi atunci distractie..De revelion clar ne imbatam..

No comments:

Post a Comment