Friday, September 5, 2014

Eu si mai maimutele

Lumea asta e perfect indiferenta, orice ar fi..Si oricine ai fi tu, si orice ai fi facut pentru..Pentru ca traim in aceeasi mizerie absolut generalizata..Ce rahat e peste tot..Si ce orice, oricum, oriunde, oriunde, oricum..
Sint aici, eu, inca..Asa, ca si cum..
Mai am o varianta de mine, inca..Sint asa cum sint, ca si cum..Ca si cind timpul nu ar fi trecut decit..
Ma simt un om real..Care isi crede ce e..
Hahaha noi tot ne mai amintim de ce sintem..Noi, astia care sintem, care ne putem depasi tot ce ne-a fost dat..Noi, cei care mai credem ca avem atitea de oferit..
Bai ce scirba imi mai e de maiutzoizii care ne-au fost decizionali..Ce pumni in fatza le-as trage la toti aia care au fost asa cum au fost..Da vezi ca nu poti sa le-o tragi cum ar merita..Si doar spui asa..
Eu si tu, sintem asa cum sintem..Oameni..Care se privesc fata in fata..Firi asa..Dar mai am, asa, in mine, simtul unor firi care pot fi impreuna..
Azi, un maimutzoid mi-a zis ca..Si eu a trebuit sa accept, ca si cind..Si ma simt frustrat, pentru ca ala, nu ar fi avut dreptul sa..Pentru ca ala e o primata, sincer, care e neprofesional sa..
Azi imi venea sa-l dau cu capul de toti peretii pe cretinul ala..Dar nu aveam dreptul, pentru ca el, avea dreptul sa..Ca el era ala care sa..Un maimutzoi..Ce ridicol, hmmm..
Viata e cum e..Asa..Ca sa fii tu insuti tot cu ce esti analizat de o creatura de asta..Hm..De asta bai, analizat si cu toate cite esti desexprimat de fiinta asta asta degenerata..De o creatura de asta..Tu, cu tot ce esti..Ah, ce mizerie, eu, acum..Bun, mai vedem..

No comments:

Post a Comment