Friday, September 12, 2014

Intrebari

Cuvintele se mai invirt in tornade cilindrice infinite..Si ne mai prind uneori inauntru..Apoi se indreapta catre alte nelinisti..Ramine tacerea, rupta uneori de cite ecoul unui strigat de demult, care se intoarce fara explicatie..De ce? De ce a fost asa, si de ce nu s-a intimplat altfel tot ce a fost? Si eu de ce ma intreb? De ce? Imi repet in minte intrebarea asta, care pare sa nu mai iasa din cap..De ce?
Traim intre intimplari intimplate, si fara explicatie, asa ca intr-o carte SF..Ni se intimpla sa ni se intimple intimplari intimplate, sau nemai-intimplate altora..Poate ca ele pot raspunde la dece-uri, prin ce sint..
Ma gindeam uneori la intimplari care inseamna despartiri, si ma gindeam ca e ca la verdictul unui meci, care a fost acea relatie, verdict care da un cistigator, si un invins..Nu stiu de ce, dar mi s-a parut ca eu am fost cel invins la toate despartirile..De fapt poate ca la despartiri nu exista cistigatori..Tot ce se poate, depinde din ce punct de vedere privesti..
Apoi, dupa o despartire urmau tornadele de intrebari, si de imagini..In asteptarea raspunsurilor care sa lege, cumva, logic, tot ce a fost..Sa-i dea un inteles, cit de cit..

No comments:

Post a Comment