Friday, May 31, 2019

Lumi de cautari



Pif a fost eliberarea a tot. Am fost abonat la revista asta, si am trait tot ce ea mi-a aratat in toata splendoarea ei. Pentru mine Pif a fost o alta viatza, una traita in paralel cu orice realitate. Sincer acuma, un Pif, pentru mine, e o altfel de lume. Am luat revistele astea la rind, le-am rupt plasticul, le-am construit jucariile, si le-am savurat aventurile benzilor desenate, pe rind. Care au fost atit de multe. De la Pif, Hercule, Rahan, Corto Maltese, Arthur le fantome, Taranis, Dr Justice, si alte atiiitea, Jeannot, Pionniers de l'esperance, Ludo, etcetc, Asterix in cautarea unpr specificifati prin Galia cucerita de romani, etc. Bine, lumea e o amestecatura de toate din toate, nu e ca si cum am fi descoperit ca traim intr-o chestie ne-inimaginabila. Si lumea e absolut mizerabila, si tradatoare, ca asa a fost de la inceputul ei. Ce vedem acuma, sau prin filme e o realitate pe care o simtim tot timpul. Si, ce traim e o varianta din ce ni se permite sa traim, pentru ca asa e cu ipocrizia asta ajunsa la nivel ce atitudine universala. Eu propun sa lasam orice mizerie in urma, si sa fim absolut naturali. Sa fim asa cum sintem. O lume de nudisti pe toata planeta. Toti, oricine am fi, in pielea goala, sa vedem daca mai putem fi ipocriti ca inainte. Intr-o lume ideala, si fara dogme de tot felul. Bun, stiu, nu e usor sa te expui asa cum esti, dar e bine, si eliberator, pentru ca ai de partea ta viatza proprie..Si asa mai departe.

No comments:

Post a Comment