Thursday, May 16, 2019

Captiv in vis



Daca esti linga mine e un avantaj, daca nu, nu ai nicio scuza. Daca sint linga tine am un timp cistigat, daca nu, nu am trait deloc. Sintem fiintze care traiesc etape ale vietzilor lor, asa cum cred ca si le merita. Pentru ca, dincolo de trairile autentice ar fi nimeni, si ei nu-si doresc asta. E absurd sa vrei sa traiesti anonim etape fundamentale ale vietii. Si e absurd sa nu vrei sa fii, in anumite momente, centrul universului..Chiar daca lumea se autodefineste prin ce este: cind un abis, cind un bilci al deshertaciunilor in care isi fac jocul mizerabil multe creaturi extraterestre. Asta ar fi daca am crede, pentru ca, noi, fiecare, avem definitzii proprii. Unii mai vedem, printre atitea umbre, lumini care ne poarta spre alte drumuri. Viata nu e un joc promis, cum nu e tristetze infinita, pentru ca e ce poate fi, in masura in care noi o facem sa fie asa. Pentru ca noi avem acea putere de a ne schimba destinul, daca destinul e scris pe un nisip de pe o plaja pe care apele timpului o pot schimba.. Totul e nestiut, asa cum a tot fost..Nume vin, si se duc, si noi existam pe acest val de timp, inca. Dincolo de noi sint inca valuri care mai vin, ca sa se duca.
Ieri am visat ca sint in viitor. Cind m-am trezit am uitat cum a fost, pentru ca toate au revenit la ce erau. Poate miine visez iar ca sint in viitor, si poate uit vum e sa fiu in prezent. Poate ramin captiv in viitor.

No comments:

Post a Comment