Saturday, September 1, 2018

Formula cistigurilor la lotto

Asa, sa incepem cu inceputul, deci, se stie ca exista posibilitati care se poate, si posibilitati care nu se poate, asta e limpede..Totu' e in veatza sa le deosebesti, da' pentru asta iti trebuie talent, chiar daca pare la mintea cocosului, sa stiti ca nu e..Ca daca erea asa de simplu dice se intimpla atitea nefacute, si neintimplate inca? Unii zic ca din prostie cumulata-acumulata si a factorilor favorizatori din context, ca in cazul accidentelor aviatice, cind se formeaza un sir de factori-evenimente care determina respectivul accident..Asa, deci, cum spuneam, ca sa deosebim ce se poate de ce nu se poate e dacit simplu tot ce ne trebuie e o formula matematico-fizico-chimica, hahaha, am glumit, e dacit matematica, ca ce treaba ar avea celelalte? Hai sa zic ca fizica ar interveni ca pamintul se roteste, are atractie gravitationala, luna, si celelalte planete la fel, in fine.. Chimia la fel, ca bilele sint confectionate dintr-un anume material, cu anume proprietati. In fine, eu am decis ca azi sa va propun o afacere win-win, in care toti sa fim multumiti, adica, am decis sa scot la vinzare formula de cistigare a loteriei. Exact, pare incredibil, dar nu e, pentru ca am verificat-o de nenumeroase ori, si a fost per-fec-ta. Unii m-au intrebat ca daca e asa de buna, cum de nu m-am imbogatit io din ea, si le-am raspuns, ca din faptul pentru ca eu nu suport jocurile de noroc, si, ca daca as avea multi bani, sigur ar afla toti si m-ar asedia cu cereri de imprumut nerambursabile, daca ma intelegeti, si atunci ar trebui sa emigrez, ori eu sint patriot, si de aia, deci.Asa, dar formula mea are o caracteristica fun-da-men-ta-la, adica e per-so-na-li-za-ta, adica e alta pentru fiecare. Pardon, formula e aceeasi, una si unica, si e complicata, dar ca da rezultate diferite la persoane diferite..Stiu, o sa ziceti ca nu exista asa ceva, ca loteria e una, si rezultatele sint independente de cine joaca. Ei, nu e chiar asa, pentru ca, uitati-va la cine cistiga, ori copii, ori batrini iesiti demult la pensie, adica fix aia de nu prea mai au ce sa faca cu banii..Si asta pentru ca, vedeti, norocul fiecaruia e diferit, si el e un parametru fundamental in formula..Asa, dar, pe linga norocul cel care se calculeaza anterior, separat, se mai introduc in formula un morman de alti parametri, care, si ei sint diferiti de la persoana la persoana, si de asta rezultatele sint altele..Asa, si dupa ce se calculeaza rezulta un set de numere, maxim 35 pentru tragerea de 49 de numere, din care numere dumneavoastra alegetzi, si jucatzi. Asa iese din calcul, pentru ca formula e exacta, dar paramterii nu sint, si de aceea se lasa si liberul arbitru. Si daca din cele maxim 35 de numere nu-s incluse toate cele cistigatoare e probabil din cauza de rezultat eronat pentru ca parametrii s-au influentzat reciproc; asta se intimpla tot timpul, si de aceea incerc sa-i fac sa nu se mai antagonizeze. Asta e, deci reusita e sigura, doar ca depinde de alegerea dumneavoastra, nu ma bagati pe mine in rahat, va rog, nu ma injuratzi-spurcatzi-scuipatzi-imbrincitzi-pe-scari, pentru ca eu sint doar interfatza, iar liberul arbitru e al dumneavoastra..Asa, si inca ceva, am vazut prin ziare ca unii se lauda ca au gasit ei formula asta inaintea mea..Hahaha, adica ce baliverne, pai daca era asa se cistiga dupe rang, ca aia cu bani investeau cel mai mult, si ei ar fi cistigat tot timpul..Io sint singurul cu formula buna, si nu ma dau mare, ca nu vreau publicitate, ca-s alergic la nebuneala, si dileala, si na, vreu decit liniste, pace, si armonie. Acuma puteti sa jucati si ce numere vreti dumneavoastra, necalculate, la plezneala, dar n-o sa cistigati decit daca o sa aveti noroc chior, ce zic chior, orb complet, de ala de merge impleticit, si se impiedica singur..Deci asa, ramine cum am vorbit, si success tuturor, indiferent de ce joaca (asta zis la misto, sa le dau incredere la naivi, ca normal ca n-o sa cistige, dar visurile astea de imbogatire ii fac fericiti)..
PS 35 de numere e o estimare, evident, ca aicea e vorba de noroc, si nu ie exactitate, la unele cazuri au iesit si 50 de numere din 49, e comic, hahaha, dar asa e cu parametrii aia, ca daca ar fi cum trebuie, ah ce rezultate precise as avea, as avea curaj sa le joc chiar si eu.

No comments:

Post a Comment