Thursday, September 27, 2018

Istoria nefericirilor

Da, azi nu zic nimic, dar absolut nimic, in afara de cite ceva..E fain sa folosesti cuvinte cu sens cit mai laaaarg, ca te face sa pari ori inteligent, ori prost fudul, la o judecata prima si aspra..Bine, nu e vina cuvintelor ca sint asa, ele asa sint, doar ca sint folosite uneori ca sa ti se dea in cap cit mai tare, ca rautate exista, oho, ca diavolul lucreaza din greu..De fapt si diavolul e o lume, si una oho, care face urit de tot, si cauta sa haleasca celelalte lumi..Sau poate diavolul e o multime de lumi, ca e prea mare, si face prea urit. Nu conteaza, atita timp cit celelalte lumi sint libere, si pozitive (dupa sistemul uman de valori)..In fine..Am ajuns iar in cabina, si ma uit iar la universul asta atit de mare. Oare cit de mare e? Ca ce vad e ce e observabil, si ce vedem de pe nava, la fel, dar dincolo de asta cine stie ce o fi. O fi infinit? Desi, daca e sa ne luam dupa Big Bang, totul a evoluat de la o explozie uriasa, deci totul ar fi finit; dar asta e pentru ca putem observa doar zona asta a noastra..Dincolo de ce a rezultat din Big Bang o mai fi fost si altceva? Poate ca universul e format din zone in care a existat cite un Big Bang care a generat un sub-univers, sa-i zic asa, sau poate erau altele ramase de dinainte de cine stie unde..Ma gindesc cum o sa arate universul asta dupa ce or sa moara toate stelele, si aproape toata materia o sa fie absorbita de gauri negre, stele neutronice, etc. Atunci chiar ca o sa fie trist, dar mai dureaza ceva, ca deocamdata sint doar 13.8 miliarde de ani de la Big Bang, deci e suficient timp ramas. Iar viata noastra e atiiiit de mica, si atiiiit de plina de probleme, ca na, nu cred ca am dori mai mult.. Desi, pe masura ce imbatrinim simtim ca am vrea sa o luam de la inceput, si sa traim inca o viata, si inca una dupa asta, etc, ca doar o viatza e extrem de putin, nu e drept, pentru ca am suferit destul, si sintem mai intelepti, si meritam inca alte sanse..Desi, sincer acuma, mie chiar nu-mi pare rau ca mor, ca si asa am fost suficient respins de lumea asta, cit sa nu mai vreau sa am de-a face cu acelasi stil de oameni..Daca m-as fi nascut intr-un viitor, peste vreo 10000 de ani, poate ca totul ar fi fost cu toooootul altfel, si acolo chiar mi-as fi putut desfasura toate capacitatile mele, pentru ca acuma toate imi sint, sau par, foarte ostile..In fine, poate ca e si pentru ca am fost un pic pasiv, si n-am luptat suficient ca sa-mi construiesc drumul meu glorios, dar nu am avut cum, ca eu imi desfasor energiile inauntru, caut idei, ma lupt cu inertia si lenea mea proprie, si nu mai am energie sa ma iau de guler cu toti cretinii care sint ooooo, pizdolocul..Nu ma pling, ca am avut momentele mele multe si bune de reflectie, din care mi-au iesit idei multe si bune, e adevarat..Stiu ca se spune ca vremurile de acum sint cele mai bune din istoria de pina acuma, dar sintem inca la inceput, cred, si confuzia e inca uriasa, ca valorile reale sint amestecate la gramada cu prosteli, minareli, manipulari, stupizenii care cauta sa domine prin violentza, pentru ca media stimuleaza instinctele, si nu educatia..Ma rog, avem de luptat cu toate, chiar daca pare ca totul e deschis si real, luptele se duc in subteran, si trebuie antrenament pentru asta.. In fine, e inca bine, comparativ cu ce a fost..Ma uit la multe filme de razboi, ca sa inteleg ce a fost atunci, si e absolut sinistru..Asa ceva nu ar fi trebuit sa existe niciodata..Ratiunea nu ar fi permis niciodata ca asa ceva sa se intimple, dar ratiunea pare ca nu a existat mult timp in istorie, si nu stiu daca si acuma ea chiar exista.. E mult de spus, se pot scrie biblioteci intregi despre istoria asta a nefericirilor admise inadmisibil..In fine, noi sintem urmasii celor de atunci, si poate ca avem in minte ca de acum incolo sa avem grija la ce fel lasam evolutia sa continue..

No comments:

Post a Comment