Thursday, September 27, 2018

Identic

Cit din iubire e pur adevarata, si cita tine de orgoliu? Cit din noi dam pentru ca simtim, si cit pentru ca asa ne spune propriul amor de noi insine? Si daca iubim dezinteresat, de ce lasam propriul eu sa ne dicteze ce sa facem, de ce nu doar celalalt, de ce nu il intelegem suficient cit sa invatam sa-l ajutam asa cum trebuie, si asa cum are el nevoie? De ce nu avem energia pe care el o doreste? De ce ne acoperim ipocrit de compasiuni sterile, totusi? De ce nu facem asa incit sa-i fie bine doar lui, si sa ne scoatem pe noi, subtil din toata ecuatia asta sociala? Stiu, totul depinde de intelegere adevarata, de ce simtim, si gindim..Si noi sintem noi, avem si noi o capacitate limitata de intelegere..Nu stiu cum simte el, sau ea, atunci, pentru ca eu inca traiesc in fiintza mea proprie, cu problemele ei..De asta nu o sa ne intzelegem niciodata suficient de profund..Si de asta toate relatziile noastre vor fi neplacut de superficiale..La un nivel de hai sa incerc sa te ajut cit pot, dar nu pina acolo cit sa-mi afecteze fiintza mea autentica..Si asta pentru ca e evident ca intre noi poate sint diferentze de a privi lucrurile, si asta ne face putin straini, nu? Bine, eu mi-am asumat ca sint dificil, si caut sa armonizez cit pot ce e diferit, dar limitele dintre noi ramin stabile, si la un moment dat explodeaza in tonuri, si cuvinte cam greu de suportat..Si uneori mi-e frica de necunoscutul din tine, recunosc, asa cum si de cel din mine care se vrea intelegator..Am un suflet complicat, si stiu ca asta respinge, dar sint tot timpul deschis spre comunicare, pentru ca asta caut de cind m-am nascut..Imi place sufletul care imi comunica sincer ce simte, ca sa pot sa ii raspund ca si eu sint sincer, si vreau sa ne conectam pe ideile alea care sint asa de adevarate, in mine.. Stiu ca mi se pune eticheta de "sensibil", ca o batjocura, dar asta are un miez de adevar, pentru ca se vede din scris, si nu sint atit de diferit de altii, sint doar eu, in stilul meu, un om care vede si spune, cind si cind ce are adunat inauntru..Sint un om, simplu, care mai asculta Chopin, si Beatles, si ABBA, si care mai crede ca miine e o zi mai buna..Si Mozart, si  Beethoven..Tu nu esti la fel?

No comments:

Post a Comment