Wednesday, September 26, 2018

Pasi prin ginduri

Uneori ma gindesc daca drumul duce unde trebuie..Sau unde a parut ca duce de la inceput..Pentru ca e totul diferit destul de mult, peisajul e altul, si spatiul e mai rarefiat, de parca e aer de inaltime..Poate am ajuns in alt spatziu, sau intr-un alt timp, in care conditiile sint complet diferite, dintr-un viitor..Sau poate totul e virtual, poate stau pe loc, si computerul imi schimba peisajul continuu..Sint intr-un vis programat iar? Cum sa-mi dau seama de asta oare? Sa vorbesc cu voce tare? Am inchis ochii si am strigat ca vreau sa ies. Cind i-am deschis eram pe scaun, conectat. Am intuit bine. Era suficient pentru azi..Am vrut o schimbare, dar a iesit prea ciudata. Mai bine mergeam iar cu busul prin oras, ca acolo aveam ce vedea..Nu conteaza, ma duc in cabina mea, si ma holbez la stele, pe intuneric..Ieri am primit un mesaj ciudat, chiar misterios, dupa titlu, scris de cineva care s-a intors de pe o planeta pe care au gasit viata extraterestra..Glume de astea imi fac toti, zilnic, si se strimba la mine, ca si cum au intrat alienii in ei, si le-au preluat controlul, si eu ma strimb la ei, si le zic sa se uite in oglinda, si sa-si elaboreze mai bine numarul, ca sint actori prosti..Asta pe linga ca la ce vid au in cap au trebuit sa vina alienii cu creierul la pachet, hahaha..Si ei se strimba iar la mine si-mi spun ca au intentii bune, vor doar sa ne fure femeile si bautura, si sa se duca pe alte planete cu femei si bautura..Le zic sa ne declare razboi, si sa ne luptam, care e mai rezistent la bautura, si la femei, si care invinge ia tot..Si fara trucuri, smechereli, iluzionisme, sau alte magarii..Ca avem si noi technologie, nu ne pacalesc ei..Ridem, pe urma, ca idiotii, de cum se poate strimba mai tare fiecare..Gagici n-avem in trupa, ca sintem grobieni, si vorbim urit, ca intre masculi, dar ne distram de cadem pe jos..A fost bine..Nu m-am imbatat azi, ca am vrut sa fiu treaz, si singur..In cabina mea cea simpatica era liniste, si calm..La ce naiba sa ma gindesc? Omul modern parca e alienat de natura lui profunda, ca nu mai traieste in natura, nu mai maninca natural, si relatiile cu ceilalti sint ultra-ipocrite..Asta e, asa a evoluat lumea. Tipele azi sint mult mai combative, si mai eficiente, mai practice, dar destul de specializate, si cu o educatie generala slaba; ca si tipii, de altfel, ca pare ca, dincolo de diferentzele care au generat razboiul sexelor, semanam destul de mult, barbatii si femeile..Oare cum o sa ne schimbam, in viitor? In fine, ce conteaza, important e sa traim momentul, si sa nu ne stressam cu ce nu ne priveste direct..Ce frumos e cerul..Am uitat sa citesc mesajul, stiu doar titlul si continutul, dar ma fac ca nu-l stiu, ca sa pastrez misterul, si ma intreb: o fi de la vreo tipa care ma idolatrizeaza, si vrea sa-i dau autograf, desi nu sint celebru, hahaha..Sau o fi de la exploratorii care s-or fi intors de pe cine stie ce planeta..Da..Sau o fi de la vreo ruda de-a mea extraterestra, de care nu stiam, care mi-a lasat o mostenire fabuloasa, doar ca distanta pina acolo e prea mare ca s-o strabat in timpul vietii mele standard.. Bine, dar cum ar fi ajuns mesajul daca e asa departe ca ar fi trebuit sa fie inca pe drum..N-are logica..Adica eu n-am..As avea, daca as avea de ce sa am..Mai bine sa fiu i-logic, si sa aberez, ca parca sint mai liber asa, si oricum nu m-am maturizat complet..In sensul ca deloc..

No comments:

Post a Comment