Saturday, July 28, 2018

Jocul cautarilor

Am cautat intotdeauna sa ramin de partea mea, in tot jocul asta, al privirilor, pentru ca pe partea mea aveam tot ce simteam ca sint..Am fost in mine, cautind sa simt si cum e sa fiu altfel, desi mi-a fost destul de greu, si nu pentru ca nu as fi putut sa inteleg alte puncte de vedere, ci pentru ca a fi altfel mi s-a parut o alienare a fiintzei fundamentale..Un alt eu mi-a fost o alternativa pe care nu am stiut sa o parcurg..Si am ramas la greutatea propriei fiintze, asa, ca sa fie ca un reper pentru ce voi incerca sa fiu..
Ieri lumea era o varianta pe care puteam s-o parcurg..Azi mi se pare ca totul e o incercare la care ceilaltzi ma supun..Si merg iar, pe drumul meu, cautind sa ma descopar, incet, printre ceilaltzi..
Am uitat de variantele din mine..Nu mai conteaza nimic din ce a fost..Si pare ca nu mai conteaza nimic din ce va fi, vreodata, pentru ca totul e un joc al hazardului..Sint, esti, e o intimplare fericita a momentului, si daca imi zimbesti e pentru ca s-a intimplat sa ne intilnim, si sa incercam sa comunicam..Am fi putut fi foarte bine in trecut, sau in viitor, si nimic nu ar fi schimbat nimic, pentru ca noi am fi fost aceaiasi..Un eu, si o tu pe o margine de spatiu, si timp, care si-ar fi schimbat zimbete, ca intr-un entuziasm al regasirilor..Un eu la fel de complexat, alaturi de o tu la fel de incepatoare pe cararile strimbe ale vietzii..Si am fi incercat sa fim un fel de cuplu disfunctional, la fel ca atitea altele in istorie..Sigur, nu exista tipare valabile, ci doar prejudecatzi, pentru ca intre noi nu ar fi fost nu stiu ce platitudini prescrise..Noi am fi comunicat pur si simplu, sau nu, si daca s-ar fi intimplat am fi devenit iubitzi..Si asta dincolo de orice, ca noi sintem oameni reali, si nu himere sociale pervers proiectate pe care ceilaltzi sa-si arunce frustrarile..Sintem firesti..Eu aici, si tu, acolo, doi cu doua personalitatzi care se privesc in ochi, si se cauta..E ca intr-un joc universal, in care cineva mai spera, si isi mai arata jocul propriu..Stiu ca lumea ce perversa interpreteaza, dar e un joc, si totul e ca sa fie, asa, o alternativa intr-o lume paralela..Eu ma joc, tu te joci, si noi toti sintem altceva de cine am fost vreodata..Si ne jucam cautindu-ne, asa ca si cind nu am sti ca vreodata totul a fost altfel..

No comments:

Post a Comment