Tuesday, July 3, 2018

Lumi frumoase

Nu ma dau mare ca ma lupt cu socialul, pentru ca nu asta am in minte..Cea mai buna chestie e sa reusesc sa dezvolt proiectul meu, asta da, as vrea sa-mi reuseasca mai mult ca orice, si nu ca sa ma dau mare, ci ca sa am o certitudine ca ideile mele au fost valabile..Aici chiar as vrea sa mearga inainte, si sa dezvolt totul, din aproape in aproape, ca na, proiectul asta nu e ceva fix, si stabil, pentru ca na, e o varianta, si ea poate evolua pe cine stie ce cai..Dar chiar ar fi ochestie buna, pentru toti, ca ar ajuta enorm, si stiu despre ce vorbesc, nu-s un idiot care pretinde ca e, ce nu e..Bai, inainte de orice, proiectul asta al meu e o chestie foaaaaaaarte practica, si care ar acoperi o mare nevoie sociala, pentru ca e bun, si e bun, si na, nu e facut inca, si sigur lumea ar avea mare nevoie de el, de asta sint sigur..Mie, sincer, nu-mi trebuie nush ce recunoasteri, vreau doar sa-l vad realizat si facut, si dat la lume ca sa-l foloseasca, doar ca na, lumea pare ca ostila ca dintotdeauna, bine, adevarul e ca nici eu nu m-am dat cu capul de toti peretii ca sa antrenez energiile bune, na, pentru ca naiba stie ce si cum..Bine, de facut o sa-l fac, ca il am 80% realizat, mai am doar detaliile sa le pun la punct, si am nevoie si de ajutorul altor ingineri..Stiu ca va trebui sa fie foarte foarte bun de la inceput, pentru va ideea ar putea fi furata si mai bine realizata, daca n-o fac eu, dar na..Si daca mi-ar reusi asta, as avea un inceput pentru alte muuuulte alte idei valabile, dar na, trebuie sa ma si sprijine cineva, ca singur nu pot, ca asa e in lumea de azi, reusita tine de succesul unei echipe..Bun, eu ma pastrez, si o sa incep sa caut oameni care sa ma ajute..Baaaaaai, daca imi reuseste o sa fie un success maaaaaare de tot, pentru ca stiu ca multi or sa fie alaturi de mine..Si asta sigur..Si ce simplu ar fi totul, ca sa am o mica echipa de ingineri, si o finantzare, ca sa facem, si sa verificam prototipurile, nimic altceva, ah..Pentru ca asta ar fi ca un fel de inceput al aplicarii robotzilor in lumea auto, ma rog, nu al robotzilor propriu-zisi cum ii percepem azi, ci doar a unor variante a lor, pentru ca pe viitor unele variante robotice vor fi reale in aplicatii care ne vor usura atit de mult viatza..Na, sa speram ca vom reusi sa construim ce avem in minte, ca sa facem lumea asta mai frumoasa..

No comments:

Post a Comment