Monday, July 16, 2018

Schimbari printre picaturi

O sa ploua..E intuneric, liniste, vint, si citeva tunete indepartate..Lumile pare ca s-au schimbat, si pare ca asteapta toate schimbarile care vor veni..Aerul pare ca a fost filtrat, si umezit cit sa favorizeze venirea unor armate de picaturi kamikaze..Norii au acoperit cu bolte universul..Va urma o mare batalie in care fortele pamintului vor fi bombardate cu apa de fortele cerului..Ma rog, vor veni picaturile de sus, ca sa mai calmeze caldura asta inumana..Am sa stau sa ma gindesc pe tot timpul cit va ploua, daca eu chiar exist in spatiul asta, sau doar visez asta, si, poate ca in realitate sint pe vreo nava spatiala in drum spre o posibila colonizare a altor planete..Asta daca ar conta, pentru ca, oricum, eu tot asta sint, si tot intre lumile mele realo-imaginate traiesc..Si oricum nimic nu se va schimba, vizibil, pe durata vietii mele, pentru ca lumea are o uriasa inertzie..
Am auzit o masina trecind, si am crezut ca a venit potopul..Nu e inca, dar il asteptam, ca asa e cu viata asta, asteptam si asteptam, si iar asteptam, pina cind nu mai asteptam..Si privim cum trec toate, si cum si noi calatorim prin timp, cum imbatrinim, si ne schimbam..Ma rog, e normal, ca toate imbatrinesc, si se trec, dar ce e ironic, e ca devenim in timp mult mai inteligentzi, si cind chiar sintem desteptzi vine vremea sa murim, pai ce dileala e asta? Si ce fel de umor negru are cel care a regizat teatrul asta, in care totul pare pe dos? Pai sa fie cu fair-play, nu? Tre'sa facem o manifestatzie, ceva, o rivulutzie chiar, ca chiar trebuie, ca sa fie ca in legea lui Ohm, ca atita vreme cit sint om cu tine, esti om cu mine, pai nu? Pai na, ca cica asa-s legile naturii, bre, or fi, dar nici noi nu tre'sa le luam de bune pe toate..Poate ca ar trebui sa facem o bashcalie uriasa de toate, ca poate asa se sesizeaza cineva, si mai apar si schimbari bune..
Tot n-a venit ploaia, degeaba am zis eu ca o sa apara, si sa vezi schimbari, si evolutii, si entuziasme generalizate..Bine ca s-a mai racorit..E o fericire de moment, dar e buna si asta..Ma gindeam daca ar fi fost o fericire mai mare daca eram pe nava aia spatiala..Asa e cu omul, viseaza ca vrea ceva, si daca ar avea acel ceva, tot ar vrea ceva mai mult, si tot timpul e nemultumit..Pai fericirea e ca sa fii ultra-satisfacut cu mai putin din ce ai, asa e in teorie..Acuma ca ce ai e material, spiritual, na, depinde de fiecare, ca fiecare e altfel, are alte valori, vise, ginduri, si altfel isi cauta sa evolueze..Pe mine chestia asta cu materialul mi se pare o gluma, sincer, fata de cite lucruri poti sa inveti, si sa cunosti, si ce viata interesanta poti sa traiesti, una cu mult, muuuult mai buna si interesanta decit sa alergi dupa bani, ca un idiot..Bine, iti trebuie si bani, ca sa supravietuiesti, e normal, dar asta e, totusi altceva..In fine, evoluam..Cautam, exploram, si sintem fericitzi cind descoperim..

No comments:

Post a Comment