Monday, July 9, 2018

Detalii de viata

Cica sintem fiintzele momentului, si traim aleatoriu, si fara un sens riguros definit, cam cum ar fi asa, la intimplare, intr-o adaptare continua la un mediu care se schimba foarte repede..Si cica nu stim de unde venim, si mai putin de atit, unde ne ducem, pentru ca nu stim cum am aparut, si de ce avem datele astea de origine..Si ca e posibil ca sa nici nu cunoastem prea multe despre noi, sau lume..Acuma daca e sa judecam rational, cam da, toate par relative, pentru ca asa e pentru toate fiintzele, ca nici ele nu au avut vreun reper stabil..Eu sint acum pentru ca asa s-a intimplat, nu e ca si cum am avut vreun destin pre-determinat, si ceva care sa ma justifice..Bine, nu ma inc inta, si nu ma deprima, pentru ca ma asteptam la orice, vazind cum e lumea mea dimprejur, dar, parca as fi vrut sa stiu ca sint privilegiat, cumva..Si ete ca nu sint..Asta e bine, ca nici nu vroiam sa fiu prin ceva in atentzia celorlaltzi..Ma bucur de statutul meu de incolor, inodor, si insipid, chimic vorbind..Stiu ca am in mine multe atu-uri, si ca pot multe, dar la ce mi-ar folosi? O sa arat ce pot, o sa fiu incadrat in ceva, lumea ma va recunoaste prin ceva, si gata, dupa asta vor trece toate..Ca, oricum, chiar daca as putea sa fac istorie, asta nu mi-ar ajuta..Mai bine ramin in lumile mele si ma desfasor tacut si linistit..Pentru ca viata, oricum va continua si fara sa-si aminteasca de mine..Asa a fost de cind lumea, si asa o sa fie..Pam-pam, viata e scurta, s-o traim ca sa merite, si ce va veni, sa fie..Poate o sa ma reincarnez in vreun spirit super-ales, care a descoperit ceva fundamental..Sau poate nu..Oricum stiu ca am trait ce am trait, si ca, dupa un timp, am sa dispar..Restul, cum ziceam, sint detalii..

No comments:

Post a Comment