Monday, July 9, 2018

Variante de frumos

Lumea asta e asa cum e..Si e ca o lume a tuturor promisiunilor noastre, asa cum e si a tuturor depresiilor noastre provocate de tot..E ca un amestec de sublim si ridicol-demonico-degradant, care se manifesta in toate felurile..Asta la o prima aproximare, pentru ca nu stiu cit de adinc pot merge toate, in bine, sau rau, in fine, asta e ca asa ca sa spunem ca uite dom'le ca noi chiar putem sa intelegem lumea in care traim, si uite ca facem ce putem, si blablabla, reusim pe felia noastra de orice..Bine, de cind cu netul asta toti ne putem exhiba, cresind ca putem deveni vedete, sau ceva..Si asta e pentru ca totul e inca la inceput, si unde totul e posibil, dar se vor mai separa apele, in timp, si vom vedea ce se va ma intimpla..E firesc ca toti anonimii si imbecilii sa vrea sa devina ce nu sint, pentru ca e democratie, si na, lumea isi cauta drumuri sa se afirme, dar e ceva ce va interveni, ceva ca o sita a selectiei..
Ieri am fost si eu un anonim..Si asta sint si azi..Si imi place sa fiu asa, tot timpul..Mi-e sila doar de mediocrii care cauta sa se susbstituie..Aia fac ce pot, ca sa iasa din ce sint..Daca nu ar fi asa de salbatici nu m-ar deranja, dar au prea mult in  forma, si prea putin in fond..Mi se pare sinistru ca cineva sa-i considere doar pentru aparentze..Si ii considera, pentru ca le seamana..Iar noi raminem masca la tot spectacolul asta, pentru ca ni se pare absurd..Dar el exista, si vezi, continua, pentru ca are suport de la multi altii ca ei..Am un exemplar din asta mai aproape decit mi-as dori, un cretin violent si care ma provoaca tot timpul, genul ala care cere pumni..Cum dracu' de nimeni nu-l taxeaza pe animalul asta asa cum cauta sa ma txeze pe mine la orice greseala minima pe care o fac? E corect? Ce fel de corectitudine sociala mai exista? In fine, am tot vorbit de asta, si pare ca nu exista o solutie, atita timp cit animalele astea pare ca sint ok..Traim fix intr-o aberatie pe care o clamam ipocrit o lume a variantelor..Bun, poate peste un timp imi schimb mediul, si o sa traiesc printre oameni normali, si atunci o sa zic ca lumea e chiar un loc frumos..

No comments:

Post a Comment