Sunday, July 22, 2018

Decizia feminina

Variantele noastre trecute se intorc in noi, si ne pun sa ne privim in acele oglinzi ale trecutului..Sigur, ne vedem defectele de atunci, si de acum, si ne mai gindim la cum de s-a intimplat tot..Azi am fost la fel cu cel care eram atunci, si am zis ca e mai bine sa uit tot, si sa plec dintr-o alta origine..
Sint si eu, o lume, pentru ca am adunat in mine atitea experientze..Si merg pe variantele de lumi, din mine..Sigur, lumile isi au contururile proprii, dar au si variante pe care le putem sesiza, din locul propriu in care sintem..Vezi, viata asta nu e chiar asa cum pare, din relatarile celorlaltzi, pentru ca are in ea foarte multe valori..Si ce simtim noi e pentru ca noi sintem aici, cu tot ce avem, relativ la ce au ceilaltzi..Nu absolutizam ceva din ce a fost, ci doar expunem, ca sa fie bine analizabil..Si stim ca ce spunem e pentru ca simtim ca anumite valori merita sa ramina dintr-un trecut fost, spre un viitor posibil, ca repere de ce simtim, ce sintem , si ce credem ca vom putea deveni..
Ieri am vazut cum e lumea..M-am plimbat peste tot, pe aleile tristetzilor, ale visurilor, sau ale aparentzelor, si am vazut ca toate au in ele fiintzele sensibile..Am vazut cum pluteste pe deasupra dorintza de atingere, si de intzelegere..Si a fost frumos, pentru ca am vazut ca pot sa fiu si eu parte, din toate..
Ieri am visat ca pot sa devin ceva ce mi-am dorit..Si totul a fost clar, si limpede..M-am plimbat prin statia spatiala de ca si cum eu as fi elaborat toate detaliile..Stiu, e egoist, si arogant, dar asa am simtzit..Apoi am intilnit multe femei, cu care am discutat pe diverse teme, si oooo, asa am realizat ce atit de redus, si insignifiant am devenit, eu, acela, fata de capacitatile atit de uriase ale lor..Pentru ca femeia are ceva ce ne depaseste cu mult, de departe..Si uite cum, in cautarea visului perfect indus de computer, am ajuns sa vad altceva..Stiu ca e un razboi al sexelor continuu, si care va exista atita timp cit vor exista femei si barbatzi, dar e si o incercare de armistitziu care cine stie cum se va sfirsi..Pina atunci femeia va fi cea care va decide, asta e clar, pentru ca doar ea stie care sint adevaratele valori..Na, si lumea e in puterea deciziei ei..

No comments:

Post a Comment