Sunday, July 15, 2018

Evolutii printre ironii

Sint singur..Mi-am asumat asta, de demult, pentru ca am vazut, si mai ales, simtit, ca lumea asta nu are cum sa ma faca sa simt altfel..Toti sintem singuri..Toti avem trairile nostre, proprii, pe care nu le aratam, pentru ca stim ca, orice ar fi, lumea asta, prin reprezentantzii ei, nu le-ar intelege..Am putea avea familie, rude, copii, orice, asa, ca sa fim  cum ni se sugereaza de lume ca ar trebui sa fim, si, cumva, ne conformam, ca sa aratam ca sintem ceva ce ni s-a cerut..Dincolo de asta raminem singuri, si, cumva, avizi de o viata proprie, care sa fie aceea pe care am imaginat-o..Pentru ca e o indiferentza uriasa dincolo de zimbetele calme, si prietenesti ale celor cu care impartasim existentza..
Viata asta nu e un  drum al destinului pre-scris, pentru ca traim intre prea multe schimbari..Ce vedem e rareori ce pare, si ce traim e una dintre variantele pe care noi insine le-am ales..Bine, mai gresim, mai reusim, totul e ca mergem inainte, si cautam, explorind printre lumile posibile..Adevarurile sint relative, si ele, asa ca toate, si noi ne ghidam in mersul nostru dupa ce stim, si ce am experimentat inainte..Totul e sa fim la fel de entuziati tot timpul, si sa ne pastram sperantza unor viitoruri care chiar sa fie asa ca in visele optimiste..
De ce oare  ceilalti vad atit de limitat totul? Si de ce noi sintem cei care sa trebuiasca sa acceptam asta? Stiu, exista oglinzi care reflecta unele adevaruri, si oameni care spun ce cred, si ce simt, dar asta poate fi complet limitat, pentru ca vine dintr-o gindire limitata..Si atit timp cit nu e nimic fix, ei bine, vreau si eu sa am libertatea sa ma delimites de tot, si sa nu consider adevarat decit ce chiar simt ca chiar este..Bine, discutia asta cu unii e infinita, pentru ca ei au argumentele lor absurde..
Lumea nu este o conspiratie a cretinilor, pentru ca e prea larga, si deschisa..Iar cretinii au incercat sa acapareze momentul..Lumea e ceva ce evolueaza ca sa devina altceva..Si ca toate sa ne faca sa simtim ca sintem cu adevarat sapienshi, hahaha, adica "dashteptzi" in intelesul de moment al cuvintului..Sint ironic, pentru ca simt ca si natura e ironica in ce face..

No comments:

Post a Comment