Tuesday, July 3, 2018

Echilibrul cautat

Gindirea logico-rationala si stabilitatea ideilor inspira, de multe ori, o ostilitate profunda..Pentru ca oamenii te vor cu vulnerabilitatile la vedere, si cu un fel de a fi pe care ei sa-l poata recunoaste usor..Daca nu esti ca ei devii misterios de dubios, si lor le e frica de subtilitatile de care esti capabil..Bine, nu toti, doar cei idioti, si care sint covirsitori, pina la urma..Trebuie sa iti cauti mediul tau, de care simti ca apartii, si sa-i lasi in urma pe ceilalti, pentru ca te vor lovi, sau te vor trage in jos, sau chiar te vor rani, pentru ca ei doar asta stiu sa faca, si tu cam esti constient de asta in instinctele tale..De multe ori nu ai ce face, si trebuie sa inveti ca macar sa te aperi cit poti tu de eficient..Mi-e cam sila sa fac teoriile astea, dar m-am lovit de atitea instabilitati ne-anticipabile, ca mi s-a acrit, si nu-mai-vreau-ca-e-stupid-sa-continue-bilciul-asta-fara sens..Ma rog, stiu, e ceva ce se intimpla, si se va tot intimpla, iar, si iar, si iar, pina te face sa ii iei la bataie pe toti, ca e parca o presiune prea mare, si fara sens..Eu sint format sa gindesc, nu sa ma bat cu vagabonzii, clar..Am propriile mele valori, care se potrivesc cu acele variante de existentza care conduc spre o constructie a unui eu stabil si bazat pe realitati stiintifice, cred..Nu ma pun cu cretinii, ca astia s-au perfectionat in rele, dar nu am de ales, de multe ori..
Lumile s-au intins peste spatii..Am vrut sa uit tot, si sa stau sa privesc la spectacolul lor..Ieri am avut unele stari, peste care am trecut..Azi ma gindesc la ce am sa pot sa fac miine..Ah, ce mi-as programa un vis nou, cu mine in busul ala care merge noaptea prin oras..In care privesc iar la geam ce e in afara, si nimeni sa nu ma vada..Pare monoton ca eu sa vreau iar asta, dar asa m-as simti eliberat de toate..Imi place sa fiu un observator invizibil mai mult ca orice..Sa fiu acolo, singur cu mine, fara sa fiu agresat in vreun fel de ceva, sau cineva..E visul vietii mele..Ce frumos e..Sa fie asa, totul, si sa simt ca exist intr-un echilibru stabil cu lumea..

No comments:

Post a Comment