Saturday, July 28, 2018

Party exotic

Lumea e o varianta de trecere, dintre cei care am fost, si cei care vom deveni..Sintem fiintze care fac pasi continuu..Spatiul si timpul se joaca cu noi, noi ne transformam, ca sa urmam unele drumuri posibile..Sintem parte din tot jocul asta social, care ne transforma..Avem masti pe care le mai schimbam, ca sa facem fatza scenelor, avem atitudini, si gesturi care sa ne salveze din anumite situatzii..Si jucam cit de bine putem roluri care ne sint mai mult sau mai putin conforme cu noi insine..Totul e sa stim sa ne eliberam de toate, si sa redevenim ce sintem..Asa cum spatziul e o varianta de timp, si noi sintem variante de roluri..Sintem actori pe scena lumii, si asa vom fi, tot timpul..Avem tot felul de masti pe care le folosim, cu cit talent avem disponibil..
Bine, totul e sa fim echilibratzi, si sa nu ne lasam dusi de ceva-uri care ne sint straine..Dar ce ma intriga pe mine cel mai mult e cum sa jucam rolul de partener in cuplu..Aici chiar n-am stiut mai nimic, si am construit partea mea, din bucatzi..Uneori am reusit, de cele mai multe ori am dat gresh, am invatzat, si totusi,  dupa atitia ani tot nu am reusit nimic..Pentru ca am vazut, ca, dupa atitea si atitea incercari, nu am reusit sa ma conectez mental cu nimeni..Bai, si nu ma laud, dar cu absolut nimeni..Si, ca inginer, ma intreb, unde e eroarea? Pentru ca eu am fost stiintific corect, si am facut exact ce trebuia..Sa fie ceva din natura umana a mea, sau a celorlalte? Pentru ca e ciudat, totusi..Stiu ca sint cinic, si obiectiv, dar ostil n-am fost niciodata, ca sa fiu atent la ostilitatzi, pentru ca nu am crezut ca ostilitatea ar fi putut fi parte dintr-o comunicare corecta.. Dar, mi s-a intimplat continuu, si sincer, nu am inteles de ce..Poate ca tine de uman, si poate ca ce se cauta e o varianta de comunicare semi-inteligenta in care ne spunem unul altuia placebo-uri care sa ne faca viatza mai frumoasa..Nu neg nici asta, desi mi se pare fut-ila, dar de aici pina la a refuza unele adevaruri e cale lunga..
Dar sa nu tragedizam, pentru ca viatza e frumoasa, si noi ne-o traim cum putem de frumos..Ah, ce bine ar fi sa fim toti pe o plaja tropicala, si sa facem scufundari printre pesti exotici, comunicind prin semne, pentru ca, dupa toate astea ne vom intilni undeva, pe o plaja, la un party cu de toate..

No comments:

Post a Comment