Wednesday, August 1, 2018

Dans in ploaie

Azi a fost un cer gri de toamna timpurie, in  plina vara..Am iesit sa ma plimb prin nava, am fost in zona verde, intr-o padure de linga un lac, cu natura adevarata, luata direct de pe pamint, si replantata aici..Am gasit un mic restaurant cu o vedere superba, m-am asezat, si am cerut un vin rosu..Chelnerita draguta, roboata din ultimile serii, scumpe, cu comportament 98% uman, si o dexteritate absolut fabuloasa, am pus-o sa jongleze cu 10 sticle in timp ce tinea 3 pe nas, a fost un super spectacol, cu un singur spectator..Ce a avansat technologia asta..Daca am putea sa construim fiintze umane cu capacitatile astea ar fi incredibil..De fapt s-a incercat o inginereala genetica mai demult, si a iesit nasol, si de atunci au zis ca nu e etico-moral sa se experimenteze cu fiinte umane, desi eu cred ca ei cerceteaza continuu..Probabil ca or sa reuseasca sa produca pina la urma asemenea fiintze, care ne vor cam lua locul noua astora cu defecte, dar pina atunci mai e..Nu e usor sa stii cum functioneaza ADN-ul pe bucatele, ca daca schimbi ceva mic de tot poate iese un monstru, sau vreo caracteristica mai mult sau mai putin vizibila care ar putea afecta fiintzele viitoare..In fine, treaba lor, oricum nu se stie spre ce va evolua lumea, ca e manipulata, sau nu..Mai bine sa-mi beau vinul in timp ce ma uit la peisaj..Linga padure se vad niste suprafete supra-etajate unde se cultiva rosii bio..Chiar, ce-as bea un suc de rosii de ala adevarat, cu putin zahar, si putina sare in el..Si pe urma m-as duce la baile de sub lac sa ma balacesc in piscina, sa fac dus, masaj, sa stiu ca am imprejur multa apa..Mi-e lene..Mai bine astept sa vina ploaia asta artificiala, pe care au anuntat-o peste citeva minute, si ies sa ma ude..O pun si pe roboata sa iasa cu mine la un dans in ploaie, sa vad daca nu-i sar sigurantzele..Sper sa nu ma curenteze..

No comments:

Post a Comment