Saturday, July 14, 2018

Nivele de valori

Am fost ieri cineva, azi sint altcineva, si miine, ce sa crezi am sa fiu un cu totul altul, pentru ca asa e fiintza mea, merge inainte pe drumul ei..Tu esti la fel, si esti constient perfect de asta, ca nu ca si cum am descoperit america noi..Bine, nu ca asta ar conta prea mult, pentru ca noi am fi prea importantzi, si ailaltzi ar fi complet nestiutori..E asa pentru ca asa s-a intimplat sa fie..Eu sint determinat istoric de tot ce mi-a fost dat sa traiesc, ca si tine..Si a fost sa fie asa, ca sa fiu, sa simt, si sa gindesc dupa ce mediul meu mi-a fost exact ala, ca sa trec prin situatiile alea, printre oamenii aia, care au gindit in felul lor..Nimic, si nimeni de blamat, astea au fost vremurile, si noi am fost astia care sintem..Nu trebuie sa ne laudam, sau blamam, pentru ca nu avem de ce.. Totul e sa vedem cum am gindit, si reusit sa scapam de acele capcane ale trecutului..Acuma lumea e cu totul alta, si noi continuam sa fim..Avem in noi o gramada de rani ramase de atunci, dar astea le mai putem vindeca, totul e sa raminem intregi dupa atitea lovituri venite cu cele atitea transformari..Pentru ca am suferit destul de mult, si, cumva, nemeritat, dar asta e un fel de ceva ce vine din ceva ca o reevaluare a unui firesc-nefiresc ca urmare a miscarilor temporale..Si aici nu ai ce spune, pentru ca viata ti-o ia pe dinainte..Dar ceva e de vazut..Ca sint multi cu mentalitati depasite, care te cam cauta sa te traga spre ei, dinozauri vremurilor absurde care au gheare bine ascutzite, si care te vor alaturi de sufletele lor strimbe, ca sa fie asa, satisfacute ca au reusit ceva..Pe mine m-au speriat oamenii astia, pentru ca nu am reusit sa-i inteleg, cine sint, cum sint, si, mai ales, ce fel gindesc..Nu-i judec, pentru ca le inteleg, cumva, suferintza, dar nu cred ca sint eu in masura sa-i ajut..Mai ales ca ei sint asa de siguri pe ei, ca se sprijina pe o lume arhaica, care li se cam prabusheshte..Cum am zis, sint solidar cu durerea, dar nu cu contextul asta, in care ei vor sa para ce nu sint..
Ma rog, istoria ii sterge pe toti simulantzii si pacalicii, dar astia au facut destul de mult rau, in drumul lor..Si iar, ramin ca sa spun asta nu sa le judec variantele care nu fost..Pentru ca n u vreau sa le fac un proces, pentru ca am mult mai multe lucruri de facut..Dar le spun sa ramina acolo, si sa nu ma atace, pentru ca am si eu metodele mele de contra-atac..Si sintem pe nivele diferite de valori, oricum..

No comments:

Post a Comment