Tuesday, July 3, 2018

Sufletul pereche

Ieri am avut un fel de stare de pace, si liniste, pe care n-am avut-o de mult timp..Mi-a placut ca am putut sa ma re-echilibrez, si sa revin la mine..M-a ajutat si vinul, daaaaa, ce m-as fi facut fara eliberarea adusa de starea aia de seductie-anestezie, care a fost ca un fel de stop-si-de-la-capat, pur si simplu, ca o intoarcere la dulceatza aia unica a amintirilor placute..Poate ca a venit firesc, succesiv, dupa un sir de aventuri mai neplacute, ca sa ma faca sa le uit, si ca sa ma determine sa revin la vigoarea vietii celei adevarate, in care sa fiu hotarit, si energic..A fost bine, si m-a ajutat sa ma clarific, cumva, cam cu ce a fost, in  fine, cu unele lucruri, ca pe celelalte le rezolvasem inainte..Cred ca e si un rezultat al unui suport sufletesc care mi-a lipsit atit de mult, si pe care l-am regasit, cumva, dupa atit de mult timp..Ce bine e sa te simti parte dintr-un dialog, e ca si cum esti altfel de om, mai bun, mai adevarat, mai viu..
Ieri am facut ceva cumparaturi, si am vrut sa gatesc, dar am aminat..De obicei gatitul asta ma implica emotional, dar nu am avut energie, pentru ca mintea mi s-a plimbat si prin teritorii calde, a fost bineeeee, si mai vreau, ca e atit de altfel..Clar imi trebuie o partenera, ca sa ma simt asa cum am vazut ca pot sa ma simt, imi trebuie un suflet cu care sa ma leg, ca sa ma simt ca pot sa fiu cu adevarat eu-insumi..Na, pare ca lumea poate fi ca in visele frumoase, doar ca trebuie sa cauti, si sa incerci pina reusesti sa o faci sa fie asa..

No comments:

Post a Comment