Tuesday, July 10, 2018

Om de lume

Doamnelor, donisoarelor, dognisorilor, donmilor, da-timi voe sa ma pregzint, eu sint Coceanu-Falus Birgil, din..de fapt ce mai conteaza ca de unde sint ca sa ma contorizeze fun neica-nimini si sa manjure, mai bine ramin omonim, si zic dacit da ce am pa suflet..Eu sint un omn ojbinuit, fara fitze si pamnfleturi, da la mine am o chestie de sa o zic pe schlau, mai, la mine amorul e sa-cru..Io nu dau cioara din mina pe un sto de ciori dupe gard, ca am vazut ca in veatza ce conteaza e ce se merita, si nu ce pare, ca azi multi ale-arga dupe iluzii, si cre-detima ca e nashpak, ca nu asa faci ca sa se fie bine, ca am vazut multe nene, cas trecut si intimplat. Io nus sopisticant, da am cei al meu, si asta fara sama dau pilozof. Ieri vine o dududuie la mine si zice ca sa fim prietenosi, io zic, bine, da cum asa, ca ce crezi tu ca pe mine ma pacalicesti cu deastea de din arsenalu femeiosc, ca te imbraci ca si cind te desbraci, si faci miscari de alea erontice, ca sa ma faci sa sar pe tine aicilea in pumblic..La mine nu fonctioneaza bre jocuri de astea de pacaleala hipnotica, la mine v ii si zici ce ai de zis, ca io analizesc cu tentzie tot ca sa ma gonving..La mine amorul e s-acru, nu merge cu variante de doi lei gauritzi si ruginitzi..Io am dacit amor shpiritualistic, de ala de zboara sus de tot, ca vulturii in Cordibilieri..Si acuma au mai fost tentactive de astea sa ma ia pe sus, daca nu lea mers, ca acvilanoncaptatmuscam, hahaha, cas si erugdit, siti trag o maxima de cazi pe jos..Cum zicea ala, ca daca amor nu e, nu e, si esti mai prost dacit dac nu e..bine, acuma trebe si sa gasesti oameni care sa inteleaga amorul, ca e multi prosticare simuleaza ca au amor in ei, sizic ca nimeninue ca ei..Bai cestia, mai cititi si voi claxici ca sa va dashchidetz la minte, ca nici asa nu sa poate, ca te trezesti ca vorbesti, si ala da din cap ca si cind ar intzalege nush ce subtilitaxi, si tu vorbesti, si vezi ca bou ala e un bou care se da dashtept fara sa consiste in vro ceva, na, mai dai pe aratura..Pai cite eneorgie am perdut io pe simulatori de astia, ooooo, de parca a fost asa un fel de sir matematiftic, nai ideie..Bine, acuma si io am mai iubit efemeric si plantonic, da a fost ma dedemult pe cineva dragutza si asa de coerspunxatoare, ca am crezut ca nui real, dar a fost asa temporal, ca namcrezut..Si saterminat cam aiurea, darna, asta e, ca lumea asta e cu probleme..Lamine amorul e sacru, si nu termini inainte sa incepi, ca trebe sa treci toate probele, ca la olimpiada..Nu ma bag la subtilizme, ca nus genu, da la ce e normal e ca sa fie asa cum trebe, mai nene, ai un drum de parcurs, pai mergi pe el, ce puleainbeci, e asa ca la admitere, pac, dai, te verific, si esti admis sau respinx, ten fras, nue ca stai sa vezi, ca ia spaga, da spaga, aici e pe serioz, si numantereseaza de trecutu tau, dacit daca asta te ajuta sa te faci corexpunzatoare..Si restu e dacit pace si pretinie.

No comments:

Post a Comment