Wednesday, July 18, 2018

Sarbatoarea scrumbiei

Dragi prieteni, bine ati venit in orasul nostru de la Dunare, in superbul nostru oras, care iubeste atit de mult fluviul, ca se pare ca o ia la vale cu totul, in fine, asta mai dureaza, se pare, si noi sintem in sigurantza acum, pe faleza, chiar si daca nu purtam costum de protectie, ca nu o sa ne cada faleza in cap. Am intirziat putin festivitatile de sarbatorirea ciorbei de scrumbie, ca se pare ca barca cu care vine pestele a luat apa la bord, si barca e un pic in deriva, dar pluteste, fiti fara grija, ca vom face o ciorba abrupt de delicioasa, ca sa zic asa.. Ati avut placerea sa vizitati sculpturile de pe faleza, e adevarat ca ele sint pe jumatate ruginite, dar au ramas la fel de abstracte ca atunci cind erau noi..Eu am citit si carti despre ele, si tot nu mi-am dat seama ce reprezinta, dar am vazut ca nici autorii cartilor, ba poate nici autorii lucrarilor, dar na, poate ca sintem suficient de desteptzi, asa ca mai cautam..Ieri am taiat panglica la inca 3 lucrari in metal, tot aici, pe faleza, si probabil ca ereau mai putin abstracte, pentru ca au disparut, asa ca ne pregatim cu inca 3, pentru urmatoarea ciorba de peste..Pina atunci vom lasa lucrarile cele noi in aer liber, undeva ca sa rugineasca bine, si sa le sporeasca gradul de abstractiune. Ma bucur ca ati venit in numar asa de mare, ca, sincer, nu-mi ajung degetele la o mina si un picior, sa va numar..Intre timp am aflat ca barca a luat mai multa apa la bord, dar e bine, ca am localizat-o si am trimis o echipa de un scafandru sa recupereze pestii, ca oamenii au fost deja salvati, si acum sint bine, se refac cu alcool dublu rafinat la o circiuma..In rest avem aici tot ce ne trebuie ca sa facem ciorba de peste fara peste, ca legumele sint cele mai sanatoase, si noi avem grija ca populatia sa nu ajunga obeza, ca atunci orasul s-ar duce la vale mai repede..Vad ca au venit si comerciantii ambulanti sa-si desfaca produsele traditionale de jucarii erotice, si alte kitschuri, pe care va invit sa le cumparati, ca sa sprijinim economia locala, pina cind o sa apara valul de turisti, pe care il anticipam inca chiar din secolul asta. Pina e gata ciorba va invit sa vizitati imprejurimile, care sint atit de frumoase, ca ne impresioneaza artistic, si acceptam donatiile voastre pentru viitorul nostru, al tuturor..In curind vom construi aici mai multe poduri peste Dunare, metrou pe sub Dunare, un aeroport pentru nave spatiale, citeva castele medievale, cea mai inalta cladire din lume, doar ca pe orizontala, trenuri suspendate, hoteluri subacvatice, si un muzeu Picasso, cu picturi originale copiate de copii pina in 5 ani..Pina atunci va urez drum bun, si, ca buni edili noi va ascultam propunerile pentru promisiuni viitoare, si nu uitati sa va intoarceti cind o sa fie gata ciorba, ca va fi pe apucate, primul venit, primul servit, si sper sa nu iasa cu bataie, ca data trecuta. Si pentru cine nu mai apuca ciorba v-am adus poze de cum arata, pe care le vom distribui gratis, ca sa le admirati, si sa ramineti cu o amintire frumoasa de la celebra noastra sarbatoare..

No comments:

Post a Comment