Thursday, April 4, 2019

Amor, si un pod din Madison County



Parca am o retinere sa mai scriu titluri de filme, pentru ca pare ca n-o sa vin cu nici-o idee mai buna, ci o sa zic cum m-a impresionat, si in ce fel, filmul respectiv, iar asta o sa fie ceva complet neinteresant. Acuma hai sa spun ca am vazut "The Bridges of Madison County" cu dl Eastwood, si dna Streep in rolurile pincipIale. Bine, primele 3/4 sint cam banale, cum se intilnesc ei, dar sfirsitul e plin de chestii. E o poveste de amor intre 2 oameni mai in virsta, care s-au iubit, si despartit, ea avind deja o familie si 2 copii, si un sot bun, iar el fiind un fotograf-calator prin lume. Aventura lor a durat 4 zile, dupa care ea a decis sa ramina alaturi de familia ei. Na, cinismul vietii, desi ei si-au dat seama ca asta e iubirea vietii lor, o iubire completa, si rara, dar, fiecare a avut ratiunile lui pentru care a luat propria decizie, desi ea a vrut sa intrerupa relatia, desi il iubea, etc. Dupa ce i-a murit sotul, i-au plecat copiii, ea a incercat sa-l gaseasca, dar degeaba. Dupa un timp a primit o mostenire, si citeva scrisori, dupa moartea lui. Pina a murit s-a gindit zilnic la el, si a lasat prin testament sa fie cremata, si cenusa aruncata in riul de sub podul din Madison County, unde s-au intilnit ei romantic. Am vazut mai multe filme in ultimul timp ale lui Clint Eastwood, pentru ca am vazut ca e regizor, actor, si a avut doar filme bune, cu success la public. Dupa filmul asta ramin mai multe intrebari, care pot avea, fiecare, mai multe raspunsuri, pentru fiecare, pentru ca sint cu multe interpretari: Ce e iubirea? Exista iubirea absoluta? Care e raportul intre un film, si realitate? Raspunsurile pot fi multe, cu explicatii multe, care ar umple cel putin 100 de posturi, dar ar risca sa devina plictisitoare, desi asa intrebari sint bune de gindit si meditat. E bine ca le-am pus pe intrebari, desi mai sint inca un miliard, pe tema asta. Ma gindeam la cum a evoluat technologia asta, ca, in curind, fiecare va avea la dispozitie cam tot ce-i trebuie ca sa faca singur filme ieftine, si pe viitor nu va mai avea nevoie nici de actori ca va folosi personaje 3D pe computer. In fine, mai caut sa mai vad filme cu Clint Eastwood, ca merita, cred, iar el are 88 de ani si cica vreo 400 de milioane de coco. Cred ca cel mai rau ii pare ca, oriciti bani ar avea, nu poate cumpara cu ei timp.Conteaza si genele, ca Kirk Douglas are peste 100 de ani, ala longeviv.
PS Pentru ca tot scriu sa nu uit, am observat ca atunci cind vad un film parca sint mai implicat, am sufletul mai linistit, ca exista ceva exterior, nu stiu cum sa explic. Cred ca de asta imi trebuie musai sa imi fac o relatie, ca sa imi cedez (intr-un fel) drepturile de asupra persoanei mele, si sa fiu implicat in ceva real, asa cum e amorul, pai nu?

No comments:

Post a Comment