Sunday, March 1, 2015

Vremuri comune

Stiu..Toti traim in lumea asta, comuna..Ca sintem genii, sau tirituri, impartim acelasi spatiu, si timp..Si societatea, la nivelul de acum, pare ca nu prea face diferentza..Sintem in aceeasi oala universala,  in care iese la iveala doar ce are success de casa..Si mizeria continua pina cind o sa fie dracului o scara de valori sociala si aplicabila..Si spun asta pentru ca, in drumurile vietii am intilnit cretini care mi-au facu viata un iad, dar, care, ce sa vezi, au prosperat, cu toate incompetentzele lor, doar pentru ca, agresiv-social fiind au parut mai adaptati timpurilor..Dar, ce sa vezi, ca n-au fost..si nici nu ar fi avut cum..Dar naivitatea sociala lor le-a dat o sansa mai mare decit mie..Si eu, ce dracu sa fac?
Bun, problema poate nu e in cit de permisiva e societatea cu unele abuzuri ale unor animale sociale, cit e de cita nevoie are societatea, la un moment dat, de talentele tale..Pentru ca daca ei au nevoie de tine, oricit de cretini ar fi, te vor plati bine, si respecta asa cum meriti..Iar asta depinde de piata muncii..Ca doar nu iti imaginezi ca lor le pasa de fiinta ta, oho, ca nu are cum..Le pasa doar de banii pe care pot sa-i faca de pe urma ta..e simplu..Pentru ei esti o marfa..Care sa le aduca bani..Si restul nu mai conteaza..In fine..
As vrea ca odata sa se reconsidere valorile sociale..Pentru ca asa va evolua totul..
As vrea sa fiu platit cum merit..Si cred ca am sa fiu..Ca sa nu mai traiesc ce am trait..Pentru ca nu a fost vina mea..Dar, poate ca toate vor veni in timp..Dar umilintzele traite nu se sterg..Si eu nu le uit..In fine, asta e poate problema mea, ca inginer, prin criza asta nebuna..
Miine incepe o alta saptamina de lucru..O sa-mi fac datoria, asa cum mi-am facut-o tot timpul..Na..

No comments:

Post a Comment