Sunday, March 22, 2015

Dorintele dorintelor

Nu mai vreau uneori sa ma gindesc, la nimic..Vreau doar sa uit, si sa ma refac, asa, din ruine, ca sa pot pasi imperial, peste toate, si sa pot reface totul din bucatile ramase..Si doare..Si dor toate, din toate profundurile fiintzelor..Parca te-ai desfacut complet, in piese, si zaci, asa, semi-atrofiat si muribund, privind, pe cit poti la ce e imprejur..Peretzii, liniile lumilor care se intersectau la fel..Ca intre laturile care te constringeau sa fii ce nu ai fi putut fi, niciodata..O fiintza ce isi incerca sa-si depaseasca conditia..Un om, aici, o varianta a unei posibile fiintze ce ar putea avea un drum fabulos, inainte..O pereche de ochi cu care s-ar fi putut intersecta orice alta pereche de ochi..Si care ar fi putut pune atitea intrebari, cite ar fi venit din adincimile fiintzei lui..
Stiu, sint si eu la fel..Oricite incercari mi s-ar fi intimplat..Aha, da, sint omul circumstantzelor, si stiu ca mi-ai  putea oricind reprosa asta, ca si cind ar fi fost o vina cu care m-am nascut..Dar accept, pentru ca stiu ca e o vina universala, si ca, pe undeva, ti-o asumi si tu..Pentru ca, fara sa ne spunem, ne privim direct in ochi stiind, ca, in toate, semanam atit de mult..Tu cu mine, si eu cu tine..Bun, e posibil ca dupa contactul asta sa ne salutam ceremonios, stiind ca am putea fi la fel de straini ca inainte, si sa mergem pe drumul propriu..Si asta e perfect normal..Sa fim, adica, noi insine, orice, oricum, oricind..
Stiu ca stii ca si tu, si eu, sintem, cumva, identici in anumite lucruri..Doar ca anumite repere le vedem diferit..Si multe lucruri ne ramin prietene, sau straine, pe cit ne e dat sa ne fie asa..Si ne le acceptam, sau ni le diferim, ca sa putem vorbi despre ele..Dar, pina la urma, intre noi ramine o diferentza pe care o putem privi ca acceptabila, sau nu..Da, diferentza dintre noi, e  la fel..Si asta se poate schimba daca in mintea ta se intimpla miracolul intelegerii..
Vezi, eu ramin eu, si tu ramii tu..Miracolul se intimpla doar atunci cind ne cautam un drum al unuia spre celalalt..Ca si cind ne-am privi intr-o oglinda care ne poate reflecta, in detalii, sufletele..

No comments:

Post a Comment