Friday, March 6, 2015

Eu, in celelalte perceptzii

Eu, ca inginer, gindesc comparativ...Analizez toate cite posibilitati au fost, in toate variantele posibile, si imposibile..Stiu ca m-am comparat cu un pilot, desi, eu nu sint un pilot, si nu iau decizii atit de imediate, pentru ca jobul meu e diferit..Eu trebuie sa analizez tot, sa gindesc, si sa iau decizii, dupa toate..Stau in biroul meu, comod, si verific daca toate sint asa cum ar fi trebuit sa fie dupa cite standarde exista..Dar  am atitia parametri cit nu are un pilot..Sint un pic mai linistit, dar si mai apasat de toate posibilitatile realitatilor..
Stii, cind ma comparam cu un pilot era asa, pentru mine, pentru ca imi doream un pic de adrenalina, si ca sa simt cum e sa fii acolo, in aerul inaltimilor..Dar jobul meu era aici, pe pamint, printre calcule, si verificari, ca toate sa fie conform plauzibilitatzilor..
Sint la fel de visator asa cum am fost, dintotdeauna..Am mers cu gindul departe, pe cit am putut..Am fost ce am putut fi, atunci cind lumea mi s-a deschis..Sint la fel, si la fel de posibil sa ramin conform cu mine..
Nu stiu cum m-au perceput ceilaltzi..Desi am dorit sa fiu inteles asa cum eram doar eu..

No comments:

Post a Comment