Thursday, March 26, 2015

Mai bine, decit


Sint multe de spus, foa-a-a-a-a-a-rte multe, ca s-au schimbat evenimentele cu o viteza cosmica..Dar mersera spre bine, ca na, cum altfel..Mi-am redus drastic cheltuielile, si am crescut veniturile, ca sa ies din groapa financiara, cumva..Si sa vedem cum evolueaza in continuare toate..Mi-am consumat multi neuroni pe drepresiile astea timpite, si am decis sa renunt la ele..La neuroni nu..

Afara ninge..E Martie 26, dar se topeste repede ca e peste zero..Adica pozitiv..Adica asa cum ar trebui sa fim si noi..Pozitivi..Ca m-am saturat de cretini social-agresivi cu comportament de carnasiere, si care cauta satisfactie in orice mizerie de orice magnitudine o pot face oricui..Astia-s peste tot, e plin de ei, si astia impun in societate libertatea asta de a face rau, cu concursul neimplicarii celorlalti..Neimplicare care poate fi interpretata (daca nu e deja) o acceptare tacita..Ca toti in lasitatea lor si-au bagat privirea in pamint si-si vad de ale lor cu o indiferentza cosmica..

S-a oprit ninsoarea..Vad pe geam o straduta care urca, un cimp odata inzapezit, masini in parcare, un cer gri, si culoare de pamint, multa-multa-multa..Seamana cu o zi de toamna tirzie..Decit ca nu e, aaaaa, ce bine ca nu e, ca de fapt e spre primavera timpurie..

Abia astept sa vina Eurovisionul, sa ma rid sis a ma veselesc, sis a uit de toateeeeeeeee..Mai ve-dem..Bine ca am supravietuit, ca de acuma incolo decolam..

No comments:

Post a Comment