Monday, March 9, 2015

Inainte

Omul e o fiintza atit de instabila si controversat-haotica, pentru ca face ce ii dicteaza cind gindirea, cind sentimentul impulsiv al deciziilor imediate..Si e uneori o masinarie atit de malefica, cit nu i te poti pune, in nici un fel, pentru ca el pare constient de unele puteri, pe care, si le poate folosi imediat..Si, tu, cel fiind chiar acum, fata in fata ii poti deveni o victima sigura.. Si ala, perfidul, iti e sef, si tu, cel corect, ii esti direct subordonat..Fi-me-ar sila de toate conjuncturile astea atit de nedrepte..Bun, stiu ca si el are presiunile lui, dar mai stiu ca el e o varianta de tiritura gata oricind sa-si salveze propria piele..Da, totul apartine unei situatii in care omul, si talentele lui, adica resursa de valoare a tot, e trecuta pe un plan secundar..Si vreau sa le transmit la toti ca-i fut, cu tot, si toti, si toate neamurile lor asociate..Scuze de limbaj, dar asta am putut sa le zic, chiar daca, pentru ce chiar fac ei nu exista inca o injuratura pe masura..Si iar, mi-e sila, si as vrea sa fug de toate..
In fine..
Am sa scap odata, din toate..Si am sa traiesc asa cum simt doar eu..Mi s-a acrit de toate tiriturile astea..  Vreau sa fiu eu, sa simt, si sa construiesc inginerisme..Nu mai vreau sa vad fetze cretine de imbuibatzi descreieratzi, care sa poata lua decizii pentru mine..M-am saturat de toti parvenitzii, contzopistii, fripturistii care profita la maxim de tot, pentru ca li se permite..Mi-e sila, iar, de posibilitatile pe care vremurile le ofera unor oportunisti de 2 lei, care nu sint capabili de absolut nimic altceva, decit sa traga sfori..Sa va fut bai, acestia, si sa va tavaliti in chinuri, pentru ca doar asta meritati..Lepre, si anomalii ale naturii..Ah, ce le-as face daca as putea..Dar ii am la index, si nu-i uit, pentru ce mi-au facut..O sa-mi pice pe mina, cindva..
Un nene din asta, din ce am vazut e cu compania asta, adica a lucrat inainte, la agentia la care sint si eu.. Si asta mi-a facut o chestie de nefacut, bine, si cu acordul sefilor de atunci..Un dobitoc absolut sinistru, care, din cite am aflat era o vita incompetenta, pentru ca facea greseli puerile...L-au dat afara, evident, si eu am ocupat locul lui..Ce ironie, totusi..Adica si el, si eu, pe acelasi loc..Si maimutza asta se credea si sportiv, ca cica facea arte martziale..Mama ce l-as bate, in stilul pumn de la buletin..Ca la cit de prost e, sigur nu mi-ar anticipa loviturile..Dar, in fine, asta e viata..O sa ne intilnim cindva, si o sa-l fac eu sa-i para rau..Ca asa animal isi merita ce o sa-i vina..Desi, vezi, aici e si un joc al sortii..Ca si vita asta a reusit pentru ca i s-a permis asta, de sefi la fel de incompetentzi ca si el.. Desi, daca ma gindesc, poate e mai bine sa-l ia dracu asa singur, pentru ca societatea o sa aiba grija de asta..Si eu sa-mi vad de ale mele, ca sint mai importante..
In rest, toate bune..Cu toate ironiile atashate..Ca mergem inainte nene, orice ar fi impotriva..

No comments:

Post a Comment