Friday, March 6, 2015

Eu, cel orice

Numerele se amesteca..Numerele parametri ale vietii tale..Unele cu sotz, unele fara, unele cu un numar precis de zecimale exacte..Numere care iti determina locul, si fiintza ta..Adica locatzia, si parametrii de zbor.. Numerele matematic determinate ale ce esti tu, intr-un precis determinat al eului tau cel atit de schimbator..
Stii, viata e uneori legata de secundele schimbarilor..Si de posibilitatile imposibilitatilor..Si atunci simti cel mai adinc sensul fiintei tale posibile..Iar, alteori viata se masoara in anii plictisitori ai unei existentze plate si neimportante..Ramine la latitudinea ta sa alegi, ce, si cum ti se potriveste cu adevarat..
Poti fi intr-un mediu placut, si neschimbator,  in care timpul trece lent, si admirabil in neinsemnatatea lui..Sau, dimpotriva, poti fi in acel mediu al tuturor variantelor posibile, in care totul e altfel, de la secunda la secunda.. Si totul e pentru tine, si fiintza ta proprie..
Eu, sincer, nu stiu..Am trait atitea limite, ca nu ma mai mira nimic..Mi-a adus  ceasul cit nu tot anul..Si ma astept sa-mi aduca orice, oricind, oricum..Imi place trairea autentica, plina, si cit se poate de imediata.. Privesc, invatz, ascult orice, si incerc sa ma duc inainte, pe orice variante posibile..Si daca drumurile deschise vor fi spre o alta determinare, sint omul sa incerc orice..Sint conectat si pregatit pentru alte variante, oricit de noi..Am energiile din mine gata sa ma faca sa merg oriunde, oricind, si oricit de departe..Sint ce am fost, asa cum simt ca pot fi orice voi putea fi..Ca un pilot..Cred..

No comments:

Post a Comment