Tuesday, March 3, 2015

Viata cotidiana

Azi am numarat toate stopurile in drum spre job, sint 31..Ohoho, behehe, ce de stopuri, ca daca ai nimeri pe rosu toate si ai sta minim 1 minut, clar 1/2 de ora esti un bou care se uita la o lumina rosie..Decit..Noroc ca dimineatza prind cam 20 verzi si restul rosii, tot e o chestie..La intoarcere, azi, a fost un sir urias de masini care mergeau cu viteza luminii stinse, si am cotit-o pe alte strazi, am nimerit pina la urma, dupa destul timp..A fost caldutz, dar a fost freezing rain, si drumul alunecos, na, se merge incet..Cit stateam la stopuri ascultam melodii diferite la radio, si ma gindeam ca e Craciunul, si ca o sa vina mos Cracila curind sa-mi aduca cadouri..Cre'ca..Da am oprit eu la LCBO si mi-am luat ceva alcohol, un vin de cirese intarit polonez, si inca 2 vinuri intarite, tot rosii, dulci, si aromate..Acuma beau polonezul, merge bine, oho, ce chestie..Parca e ciresata un pic mai slaba..Si are si o sticla mai fancy, de Europa clasica si fandosita, din vremurile vechi si bune..
Ieri mi-a tras-o seful pe o chestie, pentru care era si vina mea, si o recunosc..Nu era legata de chestii profesionale, doar umane..Mi-am asumat-o ca asa sint eu, ce e corect e corect, na..Si ca urmare m-am tuns zero..Ce mistoooo..Imi place fara par ca dimineata ma spal mai usor, si ma ususc si repede..Beeee-ton..
In rest toate bune..La job e boierie, pacat ca e contractul asta asa de scurt, pentru ca acolo ma simt ca in vacantza..Fac maxim 10 piese pe zi, dar maxim, bibilesc la desene technice, mai discut cu colegii, ma mai duc pe net sa mai citesc una alta din ziarele romanesti..La job am o colega care e nevasta patronului, romanca din Banat, nascuta in Canada pentru ca parintii ei, romani de origine au venit aici mai demult..Si mai am coleg si un frate al ei, tot nascut aici, dar care mai rupe niste cuvinte pe banatzeneasca, cind ne intilnim ne vorbim doar romaneste, ca romani sintem..El se simte ca vorbeste in dialect, un pic..Chiar am sa-l intreb daca ei au mai pastrat ceva traditii, sau daca gatesc romaneste, ca sint curios..Acuma ei fiind nascuti aici au invatat materna romana, probabil, dar scoala,   restul, le-au facut in engleza, si de gindit tot in engleza gindesc, romana e un fel de limba apropiata, dar paralela, cum e engleza, pentru mine..Sau cum era franceza, mai demult..In fine..
Ieri fusai la un magazin european, de fapt est-european ca e al unor polonezi, si mi-am luat sunca adevarata, pentru sandviciuri, mama ce buna eeeeeee..O sa-mi mai iau, si asta, da mai am si salam de vara, tot asa ..Sint fabuloase, ca na, la munca ce dracu de satisfactie sa ai daca nu mincarea..Ca colegii ca-colegii, sint ok, da fiecare cu ale lui, na..De cind am venit eu, si am baut destula cafea, au inceput si ei sa bea mai multa.. Hahaha ce ma distreaza, cum copie oamenii comportamentul altora, e ca un show sa-i vezi..De fapt, pentru mine jobul e si mediul in care-i observ pe ceilalti si asta imi da o stare fabuloasa..
Vreau sa am bani multi, ca sa nu mai tremur ca n-am cu ce sa-mi platesc datoriile..Sa vedem..Vreau sa inventez chestia aia a mea la care inca ma gindesc..Daca o sa mearga, oho, o sa fie o lovitura, da trebe perfectat designul, ca acuma e doar in mintea mea, e ceva legat de masini..Chiar, apropo, cica a mai crescut pretul la benzina, mai, ce chestie..Da tot e ieftina benzina, daca o compar cu asigurarea, care ma cam rupe, mama lor de escroci..In fine..Problemele vietii..Asta e, ne luptam ca sa supravietuim..Da o sa le aratam noi lor, odata..

No comments:

Post a Comment