Saturday, March 7, 2015

Variante de idei

Mica mea inventie avanseaza..Am avut niste idei bune, dupa mult timp..Imi elaborez variantele in minte, inainte sa incep sa elaborez detaliile..Pentru ca e, na, inginerie, si am miliarde de posibilitati din care sa le aleg pe cele mai practice, si ieftine..Si sa vad si ce actuatoare sint mai potrivite, ca pneumatic sau hidraulic ies din ecuatie..Imi trebuie niste servo motoare alimentate de la baterie..Sau poate doar motoare electrice, care sa-mi actioneze fix la comanda, ca servos sint mult mai scumpe..Ce bine ar fi sa am banii sa angajez un inginer specializat sa-mi rezolve la fix problemele, desi imi trebuie sa stiu exact ce sa-i cer, dar inca sint in etapa analizelor..Mai vedem..Ca am de gasit multe solutii practice inainte sa incep sa dezvolt tot proiectul.. Imi trebuie timp, liniste, si niste oameni avizati, cu care sa discut..Si bani imi trebuie, ca sa pot testa variantele, si deocamdata nu-i am, dar vor veni si ei..In fine, timpul le rezolva pe toate..Desi sint sigur ca chestia asta o sa aiba un mare impact, ca nimeni nu s-a gindit la ea, inca..Sper sa reusesc sa fiu primul pe piata cu varianta cea mai eficienta..
La job lucrurile sint intr-o evolutie imbecila, sa-i zic asa..Ca toate mi s-au intimplat identic, ca inainte..La inceput toti erau asa de siguri pe ei, pina am inceput eu cu intrebarile, si variantele..Apoi toate s-au relansat   diform, stilizat, ambiguu-stupid, si agresiv intre ei..Iar i-am vazut certindu-se, si incercind sa para ce nu sint, niste marionete cretine care au in creier doar idei fixe..Ma rog, treaba lor, nu e vina mea ca nu pot fi ce nu sint, de fapt..Imi pare rau doar ca am vazut ca  am intilnit iar in-evoluabilii clasici, dobitoci, care au talentul sa gaseasca pe cine sa dea vina, decit..Ca sa-si acopere abil propria incompetentza..Nene, lumea nu e un loc al variantelor de idei, inca..Na..Noi  mergem inainte..Cautam sa gasim mai mult din ce ni se poate oferi, in secolul asta..

No comments:

Post a Comment