Tuesday, February 25, 2014

Relatii fara explicatii

Printre muuultele chestii pe care nu le-am priceput in viata asta, e cum functioneaza o relatie..Intre 2 oameni adica..Un amor, sa zic asa..Si cu cit incercam sa inteleg mai mult, cu atit intelegeam mai putin..Plus ca eram si mai confuz..Si nu-mi dadeam seama de ce..Bun, am inteles ca sint logici diferite pentru situatii diferite, dar o relatie mi se parea o chestie care sarea din orice incercare de a incadra in ceva palpabil..In fine..
Probabil ca si asta era un motiv pentru care ma uitam la filmele cu povesti de dragoste, ca sa vad acolo cum rezolvau ei problema..Doar ca in filme e o varianta posibila de amor, una construita fictiv..Nici pe departe vreo incercare de a  explica ceva..Hm..De fapt e simplu; autorul scrie o poveste pe care sa o vinda, si nu ca sa explice cum e cu iubirea..E de inteles..Pentru ca autorul are imaginatie, si si-o foloseste practic..
Probabil ca am incercat sa pricep relatiile pentru ca la mine nu prea au functionat..Tot ce e posibil..Oi fi dificil sau ceva..Dar ma si intimideaza unele chestii moderne folosite de femei pentru a fi atractive..Bun, dar, dincolo de asta e si mister..Plus capacitatea mintii de a complica lucrurile..In mod artificial..Sau, ma rog, depinde.. Pentru ca sint tot felul de situatii cu tot felul de variante..

No comments:

Post a Comment