Thursday, February 20, 2014

Priviri

Cautam tot, ca sa intelegem..Pentru ca tot ce ne e imprejur a fost, asa, dintotdeauna..Si asa, l-am cautat, ca sa vedem cumva, in ce masura sintem acolo..
Bine, eu, acuma, nu ca ma laud, dar, asa, in general vorbind, nu prea stiu pe ce lume traiesc..Pentru ca, na, toate mi s-au schimbat imprejur, tot timpul, ca, na, am cam renuntat sa incerc sa mai inteleg..Si am zis, ca ah ce bine, ca acuma sint aici, si e fabulos de bine..Si ma simt extra-ordinar de vai de mine..Si vai de noi..
Ma imaginez ca ma mai plimb prin unele locuri, pe undeva, si ca vad peisajele cum mi se schimba..
Ce frumos e sa poti sta undeva, cocotat sus, pe o creanga, si sa poti admira lumea in toata splendoarea trecerii ei..Asa, ca si cind ai fi fugit de toate, si te-ai fi eliberat..

No comments:

Post a Comment