Thursday, February 20, 2014

Lumile identitatilor

Societatea merge inainte, evolueaza continuu, si e firesc sa fie asa..Pentru ca vremurile astea sint pline de date, de cunostinte, de lucruri practice..Si generatiile de azi, care seamana ca fiinte, absolut perfect  cu noi, cei care am fost la virsta lor, invata alte valori..Diferenta este ca noi, in drumul spre cunoastere am descoperit ideile teoretice mai intii, substanta subtila a ideilor, si abia apoi am vazut aplicatiile..Pe cind ei fac invers, plecind de la realitate, descopera ideile..Amindoua metodele sint valabile, atita timp cit intelegerea e construita metodic, si atent..Dar eu ramin la ideile aratate la inceput, pentru ca asta educa mai bine fiintele spirituale ce vor deveni mai tirziu, oricum..
In fine, sa nu exageram cu niciuna din metode, pentru, ca, pina la urma e vorba de fiintele noastre, de sufletele proprii, care oricum experimenteaza continuu ca sa inteleaga..
E un adevar in tot..Si o cautare continua..Ca si cind am fi studenti, si am avea o tema de proiect cunoasterea.. Cum o abordam, cum o incepem, ce metode de cercetare folosim, cum cautam un rezultat pe care, eventual, l-am anticipat din inceput, sau pe care nu-l stim, si il cautam..In fine..
Acuma, daca e sa fim corecti, toata viata asta e plina de tot felul de proiecte, care mai imediate, sau nu.. Cercetam tot timpul, ca sa descoperim lucruri pe care nu le stiam..
Si ma gindesc, asa, cind imi iau o pauza de la proiectele astea, cita armonie mai este, in toate..Pentru ca, vezi, se imbina, se leaga, si se construiesc in lumea asta, cea plina de atitia oameni, care, fiecare cu proiectele lor proprii..Lumea noastra comuna, in care toti ne alaturam celorlalti..

No comments:

Post a Comment