Saturday, February 1, 2014

Lumile stabilitatilor

Avem atitea experiente, si amintiri..Si sintem dominatori..Desi, poate, ca amintirile ne traiesc pe noi, de fapt.. Ele ca entitati ale locurilor, si trecerilor, asamblate asa, in fuga, ca sa ne dea impresia ca am trait, cindva, mai demult, ceva..
Sigur, e un amestec, in aer, ca intotdeauna..Ceva ce ne aduce aminte de un trecut, de unele fericiri, si uitari.. Care sa ne faca sa ne amintim sa intelegem altfel prezentul, cumva..
In aer a fost intotdeauna acelasi amestec..Pe care doar noi l-am perceput altfel..Functie de starile prin care am trecut.. Am avut viziunile noastre proprii..Am simtit ca atunci a fost ceva..Si in alt timp, altceva..Am vazut cu imaginatia ce am putut..Desi, acolo, a fost, dintotdeauna tot..Ce uimitor..
Imprejur, aceleasi lumi sint, la fel..Perfect identice..Stabile..Nu ca noi, cei schimbatori..Lumile eterne, ale universurilor..La care ne uitam cu admiratie, cumva..Incercind sa intelegem, cum, si de ce..

No comments:

Post a Comment