Tuesday, February 18, 2014

Paste cu orez

Uneori, cind gatesti ceva, ti se mai intimpla sa gresesti..Dupa ce pui ingredientele pentru ciorba la fiert mai adaugi si putin orez, asa ca sa fie lichidul mai consistent..Acuma notiunea de "putin" e relativa, pentru ca mai scapi uneori mai mult orez..Mai mult asa, proportional adica, pentru ca si "mult" e relativ..In fine, fierb toate, si iese in loc de ciorba o frumoasa mincare, pentru ca e solida, de paste cu orez..Pentru ca si pastele erau cam multe..Bun..
Imi pun o portie in farfurie, si incep sa maninc cu ochii in monitor..Ca nu pot sa maninc la masa, asa, pur si simplu, ca ma plictisesc..Asa, si, in timp, imi dau seama ca ceva nu e in regula..Realizez ca pastele cu orezul nu merg impreuna..Hm..Sa gasim o solutie la problema..De ales pastele de orez nu merge, ca ar lua prea mult timp..De fapt, hai sa-mi imaginez ca maninc altceva, o friptura de vinat, cu o salata elaborata, si vin de Porto..Sau ratza umpluta cu fructe uscate..Sau sarmale cu carne si orez..Orez..Orez cu paste..Sau paste cu orez..Nu merge..Mai bine ma gindesc ca-combinatia asta de paste cu orez e cea mai fabuloasa retzeta de cind s-a inventat mersul pe jos..Si ca secretul e foaaaarte bine pastrat, iar ca sa comanzi asa ceva la Paris te-ar costa o avere, si ca sa maninc asemenea delicatesa m-ar duce la extaz..Ar fi ceva..Adica sa am shansa sa pap paste cu orez ar fi ca un fel de premiu pentru toata activitatea mea..Sublim..
Hai ca merge..Deja ma simt fericit ca am terminat o portie..Ma duc sa mai iau una..Ca merit..Chiar, ce usor e sa fim, uneori fericiti..Trebuie doar paste, orez, si un pic de imaginatie..Sa fie asa simplu? Sa fi descoperit fun secret, ceva? In fine, ma gindesc dupa, ca acuma n-am timp..Maninc, adica..

1 comment:

  1. Asta e postul 1000, wow, din 2011 in decembrie parca am inceput

    ReplyDelete