Friday, June 12, 2015

Variantele fiintzelor


Am obosit sa-mi amintesc totul, singur..Imi trebuie viata, efervescentza, oameni curiosi care sa mai asculte povestile despre lumile posibile..Vreau deschideri de suflete spre tot ce e, sau a fost, odata, atit de adevarat..
Mi-e sec, si trist ce simt, cind vad ce imi arata lumea..Si mi-e frica de contorsiunile timpului..Vreau sa uit ca sa-mi amintesc intimplarile trecutului, si ca sa-mi imaginez mai usor viitorul..
E liniste..Lumile cele amestecate din minte imi arata atitea variante posibile, pe care sa le incerc..Mai am inca, multe vise secrete..Mai sint inca, omul care a trait o viata ca un fel de varianta a eurilor proprii..Care s-a comparat cu sine mai mult..Inchis intre propriile ziduri si ambitii, si intr-o incercare continua de a fugi de el, si de constringerile fiintei proprii..Si care a vrut atit de mult sa lase in urma tot, ca sa poata explora lumea, iar, cu entuziasmul adolescentzei..
Ne insinguram constientzi..Ne comparam lumile cu ale celorlalti doar ca sa simtim ca putem fi invingatori..Nestiind cita insingurare ne aduce..Si cita tristetze..
As fi vrut sa fiu altfel..Nu stiu cum..Suficient de altfel, cit sa pot fi fericit..Maaa rog..Imi imaginam ca pot trezi pasiuni..Nu multe, dar adevarate..
Na, lumea e cum e..Astazi pasiunile se leaga de mascari..Existi daca provoci scandaluri ieftine..Cu cit esti mai grobian, cu atit ai mai mult success..Ce simplu e..Si ce degradant..Mi-e usor sa provoc orice..Pot sa dau drumul la niste mizerii incredibile, pentru ca am suficienta imaginatie..Dar mi-e prea scirba de atita josnicie.. Nu poti cuceri orice batalii, pentru ca ai pierde cucerind..

3 comments:

  1. Celelalte tablouri au iesit mai bine....

    ReplyDelete
  2. Nu stiu ce tablou a iesit sau nu, dar din comentariile tale observ ca nu prea realizezi pe ce lume traiesti. Treaba ta ce crezi, dar daca mai jignesti iti sterg comentariile.

    ReplyDelete
  3. Nu cred ca realizez pe ce lume traiesc, dar sigur stiu ca realizez pe ce Lume nu traiesc. Si asta din lucruri(experiente) traite, nu citite.
    Este bine ca tu inca mai ai vise. Caci al meu, singurul care mi-a mai ramas, este visul libertatii (si atat..nu mai am alte dorinte) Intr-o lume formata din victime ale propriilor slabiciuni. (Si aici este toata drama. VARIANTELE FIINTZELOR)
    apoi,
    Anumite experiente ne-obisnuite te afecteaza emotional; si ele raman in memorie timp indelungat - chiar daca intr-o stare latenta - pana cand glasul constiintei gaseste un moment in care sa le readuca la viata.. Cam asa si cu reactia mea.
    Nu sufar de complexul lui Cain; iar daca-ti datorez niscai ceva scuze, at.niciun moment nu voi evita a-mi cere iertare.Pentru desconsiderare.



    "Broken Wings"
    - fara refren

    Fight the fight alone
    When the world is full of victims
    Dims a fading light
    In our souls

    Leave the peace alone
    How we all are slowly changing
    Dims a fading light
    In our souls

    In my opinion seeing is to know
    The things we hold
    Are always first to go
    And who's to say
    We won't end up alone



    Cry ourselves to sleep
    We will sleep alone forever
    Will you lay me down
    In the same place with all I love

    Mend the broken homes
    Care for them they are our brothers
    Save the fading light in our souls

    In my opinion seeing is to know
    What you give
    Will always carry you
    And who's to say
    We won't survive it too
    (ALTER BRIDGE Band)


    Set a-free all
    Relying on their will
    To make me all that I am
    And all I'll be

    ReplyDelete