Monday, June 8, 2015

Miracol trecator

Ai fost adus pe lume fara sa ti se arate vreun plan, fara sa fii consultat, sau, macar intrebat..Era si destul de greu, ca nu erai un spirit ratacitor in cautare de corp..Ai aparut asa, intimplator..
Uneori ma mira ca realizez miracolul existentei mele..Sint..Vad, respir, traiesc intimplari..Caut sa imi explic lucruri..Inteleg ca exista mistere..Si continui sa exist incercind experiente care sa aduca o logica in mintea mea..Ma mai impiedic uneori de tot felul de probleme..Caut sa le inteleg natura, ca sa pot gasi o solutie, desi e atit de greu, uneori..
Uneori imi dau seama ca absolut totul e trecator, si ca iluziile noastre se vor sfirsi odata cu noi..Si ce sa facem? Sa constientizam tot, si sa suferim, sau sa uitam tot, si sa ne bucuram? Ce bine ar fi sa fie un raspuns simplu..
Iar timpul trece..Mai e ceva nisip ramas in clepsidra..Mai e ceva de facut, de trait, de amintit..De constientizat..Dupa care o sa se aseze praful timpului..Cind totul va fi devenit nimic..

2 comments:

  1. Te ajut eu cu raspunsul ...
    ,,Uneori imi dau seama ca absolut totul e trecator, si ca iluziile noastre se vor sfirsi odata cu noi..Si ce sa facem? Sa constientizam tot, si sa suferim, sau sa uitam tot, si sa ne bucuram? Ce bine ar fi sa fie un raspuns simplu.."
    Acesta este singurul lucru de ACCEPTAT.pentru cei care au reusit sa ajunga pana aici.. Restul, Totul ..este de ASUMAT : si pierderea, si castigul...

    pierderea... ratarea.. , ma rog...

    ReplyDelete
  2. Deci, raspunsul e SA ACCEPTAM .

    ReplyDelete