Saturday, June 20, 2015

Jocurile destinului

Viata e un test, pe care trebuie sa-l treci, continuu; unul incarcat de incercari destul de crude..Un test al mintii, si al rezistentei psihice..Dar e si un test al puterii efectiv-fizice, si al eficientei actiunilor tale..De fapt viata e un sir de incercari de toate felurile; care mai usoare, care mai grele, care se succed haotic..Tre'sa fii pregatit sa anihilezi, sau sa atenuezi impactul..Tre'sa inveti sa cazi, ca sa te poti ridica..Si trebuie sa inveti tot timpul metode noi de lupta si de aparare, ca sa te poti adapta la alte, si alte forme de lovituri..Inveti continuu experimentind, si meditind..Pentru ca lumea evolueaza continuu, in bune, si rele..
Sint o fiinta dificila, cred, dupa standardele actuale de clasare a bio-robotilor..Am comunicat doar partial cu ceilalti..Eram prea singuratic si misterios pentru ei..In toate incercarile de a ma conecta, deviam..De fapt si ei deviau, dar intr-un alt fel..Si apareau spatii intre devieri, a caror densitate si duritate crestea, pina  deveneau ziduri..Care ne blocau, si ne izolau..
De fapt starea mea naturala era cea a unui singuratic, pentru ca am realizat de mic, ca nu ma pot baza decit pe mine..Si incercarile de pe parcurs mi-au confirmat-o..Toate incercarile..Am trecut, traindu-mi experientele, prin toate deziluziile posibile..Si prin multe depresii..Dar mi-am revenit, pentru ca am invatat sa ma refac, din bucatile ramase..
Sint un suflet transformat..Am in mine tot ce a fost..Sa vad ce pot deveni..Asta e interesant..Pentru ca e greu de anticipat..Sint inca in jocul destinului..Jocul de noroc al destinului..Sa pariem, ca sa vedem ce putem cistiga..

No comments:

Post a Comment