Thursday, June 4, 2015

Energii in actiune

Ce a fost e ce am crezut ca putem anticipa..Pentru ca s-a intimplat intr-un anume fel, pe care l-am asociat cu destinul..Si toate s-au desfasurat in felul lor..Iar noi am ramas, inca, in dubiu, intr-o incercare de a intelege, cum putem, logicile toate..
Trecerile noastre sint felurile noastre de a merge printre toate..Am cautat aici, am gasit dincolo, am privit ceva, am actionat intr-un fel la altceva ce ni-a aparut, si ni s-a parut interesant de urmat..Am cautat tot timpul variante posibile de drumuri..Am continuat sa visam, asa ca si cind am fi uitat tot, si sa descoperim tot ce e, sau ar putea fi nou..
Ce ne da energie e constiintza ca, dincolo de ce ne e accesibil sint atitea universuri, in care si noi am putea fi, altfel..Altzi noi, cu alte variante de destine posibile..Care au sarit peste spatii, si timpuri, si care, doar acolo isi pot arata masura fiintzei proprii..Hahaha, vremurile astea imbecil-balcize nu ne merita..Tre'sa le aratam cine sintem, noi, toti, cu bune, si rele..E prea multa mizerie..Iar noi sintem cu mult deasupra, nu?

1 comment: