Friday, June 12, 2015

Pasii timpului

Timpul nu ne-a masurat..Si noi nu l-am masurat..Pentru ca unitatea noastra de masura au fost doar pasii..
Am pasit inainte, inapoi, in dreapta, in stinga..Am mers paralel cu toate lumile..Cu pasii am masurat eternitatea..
Am trait viata intre pasi..Prin pasi..Am iubit, am visat, am gindit tot ce universul a ascuns abil in mistere, pasind..Tot ce am fost, tot ce am invatat vreodata e in urma pasilor facuti..Tot ce am iubit e tot acolo, intre pasi..
Acum inca pasim..Ca sa descoperim ce a fost demult..Ca sa vedem citi pasi sint ai nostri, si citi ai timpului..

6 comments:

  1. Ha !) Asa am raspuns si eu (adineauri)..

    ReplyDelete
  2. ...atata melancolie.si, si ..incat Inspir sa cred ca Fericirea ta, toata, e in trecut; e Trecutul. In rest ...parerile personale...sint la locul lor ..spre pastrare.
    Fiecare cu Fericirea lui . .si cum o vede.

    ReplyDelete
  3. Fericirea e in picaturi, mici si pretioase, si se pastreaza in sticlutele pentru esentze tari..Acuma dopul de la sticluta e greu de desfacut..Trebe o technica speciala pentru asta, si se intimpla doar cind ai o stare anume:) E o chestie spirituala, pe care o descoperi in timp, dupa multe incercari..

    ReplyDelete
  4. S-ar putea sa-ti sterg ranjetul de pe buze...
    "Trebe o technica speciala pentru asta, si se intimpla doar cind ai o stare anume:) E o chestie spirituala, pe care o descoperi in timp, dupa multe incercari.." spiritual nu inseamna (totdeauna) divin . Erai (traiai perioada) in desfrau total - ...cum putea fi ceva divin?:)) Un demonizat de nivel intelectual foarte ridicat mi-a povestit ceva in genu' asta. Nu credeam ca poti sa te fericesti (si tu) de o asemenea amagire.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semeni putin cu individul, cel putin la cum ai scris aici - cand ai raspuns - ideile de mai sus. :)
      A fost interesant sa il intalnesc. Si sa il studiez. Atunci mi s-a schimbat ratiunea ivirii intalnirii cu orice alta fiintza si reactia la primul contact [face-to-face]. Am un WATCH OUT acum :)) Unii joaca tare spre propria or distrugere.... si din pacate n-o fac nici pentru mare "castig". Din tot ce a spus si a vorbit asta cu "magia sexuala"..sa-i spun asa (sau, "praf in ochi"?) m-a pus pe ganduri.. un timp.

      Delete
  5. O intrebare, totusi (fiindca uneori imi pari cam obsedat de valorile personale): ca si fundament pentru gandirea etica, la tine valorile personale inlocuiesc valorile de virtute?

    ReplyDelete